Brokker sig når hun spiser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Orkide86

Hej Alle Sammen
Ja Natasja plejer være rigtig god til at spise, men er nu begyndt brokke sig helt vildt når hun får sit grød og mos, og pyller lidt og blive sur, hun spiser det godt nok men græder lidt indimellem og brokker sig..
Nogen der ved hvorfor hun pludselig gør det??

Knus Mirjam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

L-Mortil3

Hvor gammel er det hun er ved at være nu '? Liam havde sådan en periode lige inden han blev 5 mdr, jeg holdte 3 dages pause med fastføde og gik over til en ny smag da vi startede op igen, det kurerede det problem

Anmeld

28. maj 2010

Halbschön

Mirjam123 skriver:

Hej Alle Sammen
Ja Natasja plejer være rigtig god til at spise, men er nu begyndt brokke sig helt vildt når hun får sit grød og mos, og pyller lidt og blive sur, hun spiser det godt nok men græder lidt indimellem og brokker sig..
Nogen der ved hvorfor hun pludselig gør det??

Knus Mirjam

Måske tænder på vej????

Anmeld

28. maj 2010

Orkide86

Line&Liam skriver:

Hvor gammel er det hun er ved at være nu '? Liam havde sådan en periode lige inden han blev 5 mdr, jeg holdte 3 dages pause med fastføde og gik over til en ny smag da vi startede op igen, det kurerede det problem

hun er lidt over 6 måneder..

Anmeld

28. maj 2010

Orkide86

Renée88 skriver:

Måske tænder på vej????

Ja det var os det jeg havde i tankerne, men kan ikke mærke nogen.

Anmeld

28. maj 2010

Halbschön

Mirjam123 skriver:

Ja det var os det jeg havde i tankerne, men kan ikke mærke nogen.

Kunne jeg heller ikke med Nicolai til at starte med.. Men lige pludselig kunne jeg.. Og ja, igår fik han sin tredje tand, og den bemærkede jeg slet ikke komme ;-)

Anmeld

28. maj 2010

Orkide86

Renée88 skriver:

Kunne jeg heller ikke med Nicolai til at starte med.. Men lige pludselig kunne jeg.. Og ja, igår fik han sin tredje tand, og den bemærkede jeg slet ikke komme ;-)

Hvor lang tid kan der gå før de kommer igennem?

Anmeld

28. maj 2010

Halbschön

Mirjam123 skriver:

Hvor lang tid kan der gå før de kommer igennem?

Tror det er meget individuelt fra barn til barn.. Synes at kunne huske at der gik en god lang uges tid med konstant pyller med de to første..

Anmeld

28. maj 2010

Orkide86

Renée88 skriver:

Tror det er meget individuelt fra barn til barn.. Synes at kunne huske at der gik en god lang uges tid med konstant pyller med de to første..

Puha.. sov han meget??
For Natasja sov fra 19 igår til halv 7 til morgen og så ud og sove igen kl 8 til 11.30

Anmeld

28. maj 2010

Halbschön

Mirjam123 skriver:

Puha.. sov han meget??
For Natasja sov fra 19 igår til halv 7 til morgen og så ud og sove igen kl 8 til 11.30

nej tvært imod.. Han var konstant vågen og brokhoved..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.