Anne85 skriver:
Så nåede man til uge 36... og jeg kan vist godt indse, at alt det ventetøj jeg har liggende som jeg aldrig fik brugt nok heller ikke bliver brugt de sidste uger
Så nu får I muligheden for at købe det 
Kom bare med et bud..... de ting der er helt nye forventer jeg selvfølgelig at få bud på der ligger så tæt på nypris som muligt (jeg har bare været en torsk og ikke nået at få tingene byttet inden de 8 dage var gået)
Billede 1 + 2: Lækker blød zip-through hætteklædte trøje med god plads til den voksende mave
markerer maven flot med snoren i taljen og ribkanten for neden. Størrelse 38. Aldrig brugt - stadig med prismærke. Nypris 230 kr + porto - kom med et bud 
Billede 3 +4: Dejlig blød oversize trøje med leopard print. Størrelse 38. Aldrig brugt - stadig med prismærke. Nypris 160 + porto - kom med et bud 
Billede 5 + 6: Rigtig fed buksedragt fra mama licious (den der altid bliver reklameret med i højre hjørne her på siden). Aldrig brugt - stadig med prismærke. Nypris 250 kr - kom med et bud 
Billede 7: Super sød bluse fra mama licious med rigtig god plads til maven. Er brugt meget få gange. Størrelse S. Husker ikke nypris - men kom med et bud 
Billede 8: Rigtig fin bluse med bånd i taljen så maven bliver flot markeret. Næsten ikke brugt. Størrelse S. Kom med et bud 
Billede 9: Fine vente-jeans fra H&M. Brugt meget lidt. Størrelse 40. Kom med et bud 
Billede 10: Rigtig fede knickers fra mama licious. Kun brugt og vasket et par gange. Størrelse 28. Kom med et bud