Nyt + let brugt ventetøj sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juni 2010

Skytten0111

Anne85 skriver:

Så nåede man til uge 36... og jeg kan vist godt indse, at alt det ventetøj jeg har liggende som jeg aldrig fik brugt nok heller ikke bliver brugt de sidste uger  Så nu får I muligheden for at købe det

Kom bare med et bud..... de ting der er helt nye forventer jeg selvfølgelig at få bud på der ligger så tæt på nypris som muligt (jeg har bare været en torsk og ikke nået at få tingene byttet inden de 8 dage var gået)

Billede 1 + 2: Lækker blød zip-through hætteklædte trøje med god plads til den voksende mave   markerer maven flot med snoren i taljen og ribkanten for neden. Størrelse 38. Aldrig brugt - stadig med prismærke. Nypris 230 kr + porto - kom med et bud

Billede 3 +4: Dejlig blød oversize trøje med leopard print. Størrelse 38. Aldrig brugt - stadig med prismærke. Nypris 160 + porto - kom med et bud

Billede 5 + 6: Rigtig fed buksedragt fra mama licious (den der altid bliver reklameret med i højre hjørne her på siden). Aldrig brugt - stadig med prismærke. Nypris 250 kr - kom med et bud  

Billede 7: Super sød bluse fra mama licious med rigtig god plads til maven. Er brugt meget få gange. Størrelse S. Husker ikke nypris - men kom med et bud

Billede 8: Rigtig fin bluse med bånd i taljen så maven bliver flot markeret. Næsten ikke brugt. Størrelse S. Kom med et bud

Billede 9: Fine vente-jeans fra H&M. Brugt meget lidt. Størrelse 40. Kom med et bud

Billede 10: Rigtig fede knickers fra mama licious. Kun brugt og vasket et par gange. Størrelse 28. Kom med et bud

Eller er begge dele solgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Anne85

Skytten0111 skriver:

Jeg er interesseret i blusen på billede 1 og den brune bluse med bånd? Hvad vil du have for de to alt i alt incl porto?

De to dele er desværre solgt...

Anmeld

27. juni 2010

Anne85

Tøjet på billede 3,4 og 10 er stadig til salg... + toppene på side 2

Anmeld

2. juli 2010

maj2011

vil lige hører hvad toppene koster, og hvilken str. var det nu de var??? m eller L og hvad svarer det til???

de var hvide og sorte ikke???

Anmeld

2. juli 2010

Ann.

Hvor har du købt den top med bånd?

Den er jo super fed

Anmeld

2. juli 2010

Anne85

maj2011 skriver:

vil lige hører hvad toppene koster, og hvilken str. var det nu de var??? m eller L og hvad svarer det til???

Det er dem fra carriwell du mener, ik?? jeg har dem faktisk i begge størrelser - begge i sort.

Anmeld

2. juli 2010

Anne85

TrineLærke skriver:

Hvor har du købt den top med bånd?

Den er jo super fed

Er ikke helt med på hvilken en du mener?

Anmeld

2. juli 2010

Anne85

maj2011 skriver:

Hov... det svarede vist ik helt på dit spørgsmål  men her har du hvad størrelserne svarer til:

MEDIUM
70D- 70DD - 70F
75A - 75B - 75C - 75D- 75DD
80A - 80B - 80C

LARGE
70G
75F - 75G
80D - 80DD - 80F
85A - 85B - 85C - 85D - 85DD
90A - 90B

De har kostet 250 kr stykket fra ny

Anmeld

2. juli 2010

Ann.

Billed 5+6

Anmeld

2. juli 2010

Anne85

TrineLærke skriver:

Billed 5+6

Arh  det er en heldragt... den er fra mamalicious og jeg har købt den i penny lane. Desværre er den bare solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.