Nyt + let brugt ventetøj sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. maj 2010

DK

Hvor små er de der str. small trøjer på billede 7 og 8? Jeg er normalt en str. m, men de ser sådan lidt løse-agtige ud? Hvis de passer en helt normal str. small er de for små til mig, men jeg ved ikke helt når det er gravid tøj?

Hvis du tror de dur vil jeg gerne høre en samlet pris for billede 7,8 og 9? Altså trøjen med sølvtryk, trøjen med bindebånd, og H&M bukserne i str. 40!

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Anne85

DK skriver:

Hvor små er de der str. small trøjer på billede 7 og 8? Jeg er normalt en str. m, men de ser sådan lidt løse-agtige ud? Hvis de passer en helt normal str. small er de for små til mig, men jeg ved ikke helt når det er gravid tøj?

Hvis du tror de dur vil jeg gerne høre en samlet pris for billede 7,8 og 9? Altså trøjen med sølvtryk, trøjen med bindebånd, og H&M bukserne i str. 40!

Knus Ditte

Nu har jeg jo lige set dit fine mave billede... og jeg tænker sagtens du kan passe dem... de er meget løse i det. Hvad siger du til 250 kr + porto for de tre dele? Bukserne alene mener jeg at jeg gav 400 kr for... så tænker 250 er en ganske fornuftig pris

Anmeld

28. maj 2010

Anne85

CamillaSoefelt skriver:

Hvad siger du?

Hej igen... var lige i bad  85 kr er desværre lidt i underkanten... ville gerne noget tættere på nypris  Den har aldrig været brugt... er bestilt hjem fra england - har bare aldrig fået den brugt... impulskøb

Anmeld

28. maj 2010

DK

Anne85 skriver:

Nu har jeg jo lige set dit fine mave billede... og jeg tænker sagtens du kan passe dem... de er meget løse i det. Hvad siger du til 250 kr + porto for de tre dele? Bukserne alene mener jeg at jeg gav 400 kr for... så tænker 250 er en ganske fornuftig pris

Skal vi ikke sige at jeg overfører ialt 275 kr så? Send mig dit kontonummer på brev, så skal jeg overføre dem til dig lige nu!

Anmeld

28. maj 2010

Anne85

DK skriver:

Skal vi ikke sige at jeg overfører ialt 275 kr så? Send mig dit kontonummer på brev, så skal jeg overføre dem til dig lige nu!

Jo det er en deal

Anmeld

28. maj 2010

Anne85

7, 8 og 9 er solgt... kom gerne med bud på resten... mor her skal ha ryddet op i garderoben så der snart kan komme noget tøj derind UDEN plads til mave

Anmeld

28. maj 2010

Anne85

28. maj 2010

Anne85

Har også to af disse helt uundværlige graviditetstoppe til salg  En i str. M og en i str. L - begge i sort. Toppen er super dejlig... giver genial støtte til både mave og bryst. Der er ingen spænder, bøjler eller hægter og den er lavet i et behageligt men elastisk materiale.

Nypris 250 kr stykket - kom med et bud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. maj 2010

CamillaSoefelt

Anne85 skriver:

Hej igen... var lige i bad  85 kr er desværre lidt i underkanten... ville gerne noget tættere på nypris  Den har aldrig været brugt... er bestilt hjem fra england - har bare aldrig fået den brugt... impulskøb

Okey.. Fair nok ;0).

Anmeld

28. maj 2010

Anne85

op op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.