Hvor mange bruger Trendsales?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har brugt det mere eller mindre i perioder, og har haft en profil derindei mange år. Har dog ikke noget behov for at bruge det helt vildt meget, men bruger det til at sælge og købe tøj, sko, tasker etc.

Synes det fungerer fint, og har ikke oplevet noget dårligt derinde.

Efter nogle gange er det nemt at finde rundt, og er man i tvivl så spørger man bare dem man handler med, ellet TS support. Synes det virker fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Pige2009

Jeg bruger siden og synes også det var lidt forvirrende ved første øjekast, men learning by doing gør virkelig underværker

K.h. Linda

Anmeld

28. maj 2010

foto på lærred

Sælger også der indefra. Jeg forstår simpelhten ikke hvorfor de ikke gør det mere brugervenligt. Det virker rigtig forvirrende indtil man finder ud af det, og er sikker på en masse opgiver fra starten. Så hvis jeg var dem, ville jeg gøre det meget nemmere at komme i gang. Jeg kan huske, at jeg synes det var noget mærkelig noget med at man skulle købe et klippekort (når man har en topplacering eller lign) og hvordan man satte penge ind. Når man først finder ud af det er det nemt. Men de skulle have en bedre "start-op- brugermanual". Der er 4 procent i gebyr. Det er en smule krydret synes jeg. Men giver god tryghed. Hos mig er der mange der bruger TS for at finde mig, men langt de fleste vælger at betale over netbank fordi det alligevel kan være en del penge man så spare. Det kan man jo godt hvis man kan se, at det er en sælger (som f.eks mig) som har over 200 positive feedback og igen negative, så ved man godt, at man altid får det som man har købt. Men er det tøj eller lign hos én som måske ikke har solgt så meget, så tror jeg de 4 procent er givet godt ud, fordi det given en sikkerhed at begge parter får hvad der er aftalt.

Anmeld

28. maj 2010

Skouboe

Jeg har brugt TS en lille smule privat og hvis man ser bort fra at det kan være rigtigt svært at finde tingene, da søgningen er meget detaljeret, er det ret smart. 

Jeg har lige lagt noget Daub Deluxe derind, så må vi se om det giver noget. Der er dog stadig mest på hjemmesiden.

http://www.trendsales.dk/search/?search=daub%2Bdeluxe

Anmeld

28. maj 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Kan man ikke rette i en annonce når den er blevet oprettet?

Anmeld

29. maj 2010

Dictes mor

Jeg tror, at jeg vil kaste mig ud i det, og så må jeg prøve mig frem Jeg vil nemlig rigtig gerne, så jeg kan få noget af det lækre tøj, som jeg ellers ikke har råd til normalt.

Anmeld

30. maj 2010

foto på lærred

Benjamin09 skriver:

Kan man ikke rette i en annonce når den er blevet oprettet?

nej, og det synes jeg er så dumt/mærkeligt. Kan ikke forstå hvad de får ud af at man skal til at oprette en hel ny annonce. Det samme med billeder. Du kan ikke slette et billede og så sætte et nyt billede på en annonce.

Anmeld

30. maj 2010

foto på lærred

Majastina skriver:

Jeg tror, at jeg vil kaste mig ud i det, og så må jeg prøve mig frem Jeg vil nemlig rigtig gerne, så jeg kan få noget af det lækre tøj, som jeg ellers ikke har råd til normalt.

bare skriv hvis du sidder "fast" eller der er noget du er i tvivl om. Held og lykke med det. Håber du finder alt det du ønsker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.