Majastina skriver:
Jeg vil gerne bruge trendsales, men jeg synes, at det hele er ret forvirrende at finde ud af. Fungerer det godt, og hvad er det for noget med trendsales kontoer og handler, og skal man ikke betale en del til siden i gebyr eller hvordan?
Jeg har solgt/købt derinde i 4 år nu og man bliver fuldstændig afhængig af det, når man lige lærer det at kende
Har haft mere en 1000 handler og sælger alt mit og ungernes tøj derinde. Synes det er rart, at få ryddet ud og hvis de mangler noget er TS det første sted jeg kigger.
Det der er rart er at man har en konto derinde, så man kan få pengene med det samme og evt. kan sende samme dag også. Man kan blive valideret, dvs man skal oplyse cpr.nr, så synes det er det mest betryggende sted at handle.
Hvis du skal sælge noget sender du en anmodning til køber, hun godkender så og du får penge og en mail med adresse med det samme. Der bliver trukket 4% i gebyr, når man sælger. Jeg har aldrig puttet gebyrprisen oveni, så hellere sætte prisen lidt højere, hvis det er.
Det koster ikke noget at oprette ann. derinde, tror du kan oprette 5 gratis og så kan du blive VIP bruger og oprette alle dem du vil.
Mange kører med bud priser, man kan byde og så bliver ann. lukket på et tidspunkt og den der har budt højest vinder.
Det er ikke lige mig, jeg er til hurtige handler, så har en fast billig pris på alle mine ting.
Du kan have 1000kr inde på din konto, du kan vælge at bruge dem derinde eller overføre dem til banken (gratis) Du kan også overføre penge med dit dankort, så du kan købe derinde (tror der er et lille gebyr)
Synes helt sikkert du skulle prøve, at købe/sælge noget derinde, men advarer lige om at man bliver bidt af det, så find noget at sælge så regnskabet går lidt op 
Her kan du f.eks. se hvad jeg har til salg.
http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&id=17502520&userid=130719&forum=354&road=&search=molo vantecardigan&sort=ID DESC&status=1