Hvor mange bruger Trendsales?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.154 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Dictes mor

Jeg vil gerne bruge trendsales, men jeg synes, at det hele er ret forvirrende at finde ud af. Fungerer det godt, og hvad er det for noget med trendsales kontoer og handler, og skal man ikke betale en del til siden i gebyr eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

wamse

Majastina skriver:

Jeg vil gerne bruge trendsales, men jeg synes, at det hele er ret forvirrende at finde ud af. Fungerer det godt, og hvad er det for noget med trendsales kontoer og handler, og skal man ikke betale en del til siden i gebyr eller hvordan?

Jeg har det som dig, ville gerne bruge det, men synes det virker ret forvirrende

Anmeld

28. maj 2010

Soap

Jeg bruger Trendsales meget både som sælger og køber 

Der er et gebyr på 3 eller 4 % til Trendsales ved hver handel jo men jeg syns det er billigt at betale for den sikkerhed det giver at handle der igennem 

Trendsales kontoen er der du sætter penge ind på og handler for og der pengene går ind på når du har solgt derinde og TS anmodningen godkendt 

Spørg endeligt hvis du har flere spørgsmål og jeg forsøger svare så godt jeg nu kan 

Anmeld

28. maj 2010

bullerbassen

Hej

Jeg har bruger af trendsales, har været det en kortere periode og stadigvæk på begynder stadie

I starten syntes jeg også det virkede lidt uoverskueligt men det er faktisk ikke så slemt igen.

Når man har handlet et par gange ( Som sælger eller køber ) finder man hurtig fidusen.

Jeg syntes personligt det er SUPER smart på TS , når køber har godkendt TS kommer pengene med det samme.

Handler også meget på DBA & gulgratis både som sælger og køber. Og har desværre oplevet et par gange, at man står med en køber men ALDRIG modtager pengene

Så det er bare ind og snuse stille og roligt til siden

Anmeld

28. maj 2010

3drenge

Majastina skriver:

Jeg har solgt/købt derinde i 4 år nu og man bliver fuldstændig afhængig af det, når man lige lærer det at kende Har haft mere en 1000 handler og sælger alt mit og ungernes tøj derinde. Synes det er rart, at få ryddet ud og hvis de mangler noget er TS det første sted jeg kigger.

Det der er rart er at man har en konto derinde, så man kan få pengene med det samme og evt. kan sende samme dag også. Man kan blive valideret, dvs man skal oplyse cpr.nr, så synes det er det mest betryggende sted at handle.

Hvis du skal sælge noget sender du en anmodning til køber, hun godkender så og du får penge og en mail med adresse med det samme. Der bliver trukket 4% i gebyr, når man sælger. Jeg har aldrig puttet gebyrprisen oveni, så hellere sætte prisen lidt højere, hvis det er.

Det koster ikke noget at oprette ann. derinde, tror du kan oprette 5 gratis og så kan du blive VIP bruger og oprette alle dem du vil.

Mange kører med bud priser, man kan byde og så bliver ann. lukket på et tidspunkt og den der har budt højest vinder.

Det er ikke lige mig, jeg er til hurtige handler, så har en fast billig pris på alle mine ting.

Du kan have 1000kr inde på din konto, du kan vælge at bruge dem derinde eller overføre dem til banken (gratis) Du kan også overføre penge med dit dankort, så du kan købe derinde (tror der er et lille gebyr)

Synes helt sikkert du skulle prøve, at købe/sælge noget derinde, men advarer lige om at man bliver bidt af det, så find noget at sælge så regnskabet går lidt op 

Her kan du f.eks. se hvad jeg har til salg.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&id=17502520&userid=130719&forum=354&road=&search=molo vantecardigan&sort=ID DESC&status=1

Anmeld

28. maj 2010

sbs78

Jeg bruger også selv ts meget. Jeg synes det er et super sted. Jeg har lavet mange godt handler der inde.

Men jeg kan kun give dig ret i, at til at starte med kan det virke meget uoverskuligt, men bare rolig du kommer hurtig ind i det

Anmeld

28. maj 2010

Tina2

Jeg bruger Trendsales rigtig meget... Køber og sælger masser af både mit eget og ungernes tøj....

Synes det er et supergodt sted, men vil godt give jer ret i det er forvirrende i starten. Oppe under søgelinjen står der "avanceret søgning" (vistnok) og så gå ind i det, så kan man søge mere præcist... Fx klikke sig ind på kjoler og så skrive hvilken str man leder efter. Hvis man fx søger efter str M, så finder den fx ikke de tilsvarende i str 38, så man kan søge under mange ting faktisk:-)

Håber I finder ud af det, det er en rigtig god side hvor man kan gøre mange gode handler:-)

Anmeld

28. maj 2010

3xM

er viiild med TS og handler der rigtig meget sidst tøj til bebs, dog kunne jeg ikke finde på at købe tøj til mig selv eller den store da skal det være en online shop, men smykker, tasker mv har jeg købt meget af....

syntes det virker nemt at handle derinde lidt for nemt

Anmeld

28. maj 2010

Susan1978

jeg har været bruger af TS i nu 10 år og jeg er sådan on og off aktiv i perioder..  har fx lige opdateret hele min profil og har stadig en kasse liggende med ting der skal på.. 

jeg køber selv en hulens masse derinde..  synes det er hyggeligt, og ja selvfølgelig har jeg da lavet et par fejlkøb ind i mellem.. men det kan vist ikke undgåes,det er jo chancen man tager når man ikke kan prøve det.

Jeg har kun meget få gange (under 5) oplevet dårlige handler..   og hvis man oplevet sådan noget, har jeg indtrykket af at TS er meget med inden over.

jeg synes det er fedt man kan betale via TS konto, sådan at sælger har pengene med det samme og ikke skal vente på at de er overført med det samme.

men hvis i har lyst så kig forbi...

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_userinfo&userid=1358

jeg er ikke en af dem der spinner guld på brugte varer...   jeg vil bare gerne af med det og spare lidt sammen til noget nyt til ungerne.

men spørg endelig hvad det lige præcis er du ikke kan finde ud af - så er vi vist mange der er klar til at hjælpe.

Anmeld

28. maj 2010

De3Guldklumper

Jeg har altid sagt TS er din ven.. Men ikke længere. Jeg har købt og solgt derinde i over 6 år nu og har aldrig oplevet en dårlig handel indtil for nyligt.

En køber der simpelthen snød og fuppede så det battede - og ja ts var med inde over på købers side..

Så jeg har i dag slettet alle mine annoncer - da jeg simpelthen ikke vil finde mig i den behandling jeg har oplevet derfra.. Nu skal jeg bare tage det sidste skridt og slette min profil  - hvilket er lidt hårdere da - ja som mange skriver - man bliver bidt af det og derfor er svært at slipper 100% efter så mange år som aktiv bruger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.