Idag bliver Anton 2 mdr:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej det kan simpelthen ikke passe!!! Du har jo LIGE født ham!!!!

Det må være en stuntbaby der ligner Anton enormt godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Valle81

Rosa skriver:

He He:0) Den var godt - stuntbaby - jamen det bliver rart at når jeg synes han er for står og eg trænger til mere barsel - så sender jeg lige stunten hjem:0)

Anmeld

27. maj 2010

Miss.Sunshine

Valle81 skriver:

Om jeg så overhovedet fatter hvor tiden bliver af - nej fatter minus:0)

Ja idag bliver han to mdr:0) Han blev vejtet for en uge siden, da vejede han 5400 og var 59 cm:0) Så han stor trives vist:0)

Ellers går det bare godt - han græder næsten ikke:0) Stort plus:0) Han sover stadig meget synes jeg næsten uafbrudt fra 2100 aften til en 16 stykker dagen efter.

Han sover faktsiks igennem. Han falder i søvn mellen 20 og 21 og sover så til onkring kl 0500. Så spiser han og snakker en times tid og så sover han igen en 3 timer. Vågner spiser snakker en time og sover igen tre timer og så en gang mere:0) Og så er han vågen fra ca 1600 og frem med et par powenaps på et kvarterstid ind imellem:0)

Han er så skøn og dejlig nem, det er slet ikke til at forstå:0)

Og nu til billedspam:0)

Tillykke med ham

Man kan da slet ikke fatte der er gået 2 mdr allerede

Og du kan nok endnu mindre fatte det,hehe

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

Rosa skriver:

Stand in Rosa stand in ,,,   Han udfører vel ingen stunt endnu

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

Tillykke med ham søde   Han er da for nem til at være sand , Håber det varer ved ,,

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

Muffi . skriver:

Tillykke med ham søde   Han er da for nem til at være sand , Håber det varer ved ,,

He He:0)

Det håber jeg også:0) Nu har farmand barsel her i uge 25+26.....langt om længe - men skal ikke undre mig at han får "spoleret" (meget kærligt ment) Antons gode sovehjerte og rytme:0)

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

He He:0)

Det håber jeg også:0) Nu har farmand barsel her i uge 25+26.....langt om længe - men skal ikke undre mig at han får "spoleret" (meget kærligt ment) Antons gode sovehjerte og rytme:0)

He he det er fædre gode til

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

Muffi . skriver:

He he det er fædre gode til

He He:0) Ja det tænkte jeg nok:0) Puha - tror vist jeg skal have en alvors snak med manden når han kommer hjem i morgen:0)

Hvis der er noget vi kvinder jo er perfekte til så er det jo at fortælle hvordan vi ønsker tingene gjort  - på vores måde:0)

Anmeld

27. maj 2010

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

He He:0) Ja det tænkte jeg nok:0) Puha - tror vist jeg skal have en alvors snak med manden når han kommer hjem i morgen:0)

Hvis der er noget vi kvinder jo er perfekte til så er det jo at fortælle hvordan vi ønsker tingene gjort  - på vores måde:0)

Årh gud ja   Ved du hvad , vi burde være bedre til at flette næbbet

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

Muffi . skriver:

Årh gud ja   Ved du hvad , vi burde være bedre til at flette næbbet

Ja bestemt - heldigvis er Kenny super til at sige fra:0)

Han tog jo afsted på arbejde da Anton var 9 dage og var væk 12 dage og hjemme i 2 i en lang periode. Nu kommer han så hjem hver weekend:0)

Jeg har det jo med at sige - ej hold nu lige flasken sådan - stram bleen lidt mere - lav nu den flaske lildt hurtigerre osv osv:0) Og så siger han - øhh undskyld mig - men kan du lade mig prøve selv at klare tingene og lade mig selv lære ham at kende - og lade mig gøre bare nogle af tinegene på  MIN måde:0)

ups ja, av undskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.