Idag bliver Anton 2 mdr:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Valle81

Om jeg så overhovedet fatter hvor tiden bliver af - nej fatter minus:0)

Ja idag bliver han to mdr:0) Han blev vejtet for en uge siden, da vejede han 5400 og var 59 cm:0) Så han stor trives vist:0)

Ellers går det bare godt - han græder næsten ikke:0) Stort plus:0) Han sover stadig meget synes jeg næsten uafbrudt fra 2100 aften til en 16 stykker dagen efter.

Han sover faktsiks igennem. Han falder i søvn mellen 20 og 21 og sover så til onkring kl 0500. Så spiser han og snakker en times tid og så sover han igen en 3 timer. Vågner spiser snakker en time og sover igen tre timer og så en gang mere:0) Og så er han vågen fra ca 1600 og frem med et par powenaps på et kvarterstid ind imellem:0)

Han er så skøn og dejlig nem, det er slet ikke til at forstå:0)

Og nu til billedspam:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Årh!

Tillykke med ham, søde!! Og sikke da nogle vidunderlige billeder af skønne Anton!!

De bliver bare alt for hurtigt store!

Anmeld

27. maj 2010

MariaJ

Hvor er han skøn , og ja, det er da godt nok lidt af et sovehjerte han har. Tillykke med to-måneders dagen. Det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af.

Maria

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Om jeg så overhovedet fatter hvor tiden bliver af - nej fatter minus:0)

Ja idag bliver han to mdr:0) Han blev vejtet for en uge siden, da vejede han 5400 og var 59 cm:0) Så han stor trives vist:0)

Ellers går det bare godt - han græder næsten ikke:0) Stort plus:0) Han sover stadig meget synes jeg næsten uafbrudt fra 2100 aften til en 16 stykker dagen efter.

Han sover faktsiks igennem. Han falder i søvn mellen 20 og 21 og sover så til onkring kl 0500. Så spiser han og snakker en times tid og så sover han igen en 3 timer. Vågner spiser snakker en time og sover igen tre timer og så en gang mere:0) Og så er han vågen fra ca 1600 og frem med et par powenaps på et kvarterstid ind imellem:0)

Han er så skøn og dejlig nem, det er slet ikke til at forstå:0)

Og nu til billedspam:0)

Du har jo lige født... Tiden er bare fløjet afsted søde..

Ih hvor er det rart at høre han er så nem... Skønne billeder...

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Årh!

Tillykke med ham, søde!! Og sikke da nogle vidunderlige billeder af skønne Anton!!

De bliver bare alt for hurtigt store!

Jo store alt alt for hurtigt:0)

Snakkede i tlf med min mor igår og sagde - altså noget er gået galt - vi er jo liiiiiiiige kommet hjem fra sygehuset med ham!!! Hvem har stjålet tiden???:0)

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

MariaJ skriver:

Hvor er han skøn , og ja, det er da godt nok lidt af et sovehjerte han har. Tillykke med to-måneders dagen. Det er slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af.

Maria

Taaaaaaaaaaak:0) Ja han spilder da ikke tiden på at være vågen:0)

Ja tiden flyver - tænk 2 mdr af barsel gået - synes det lyder så vildt, men omvendt når jeg så tænker, jeg først skal starte 1 april næste år - så er der jo laaaaaaaaaaang tid til:0)

Anmeld

27. maj 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Du har jo lige født... Tiden er bare fløjet afsted søde..

Ih hvor er det rart at høre han er så nem... Skønne billeder...

Lige mine ord:0)

Jeg har jo lige født:0)

Anmeld

27. maj 2010

Tullebobs

Tillykke med Antons to måneders dag

Jeg synes godt nok også at tiden flyver afsted. William bliver 8 uger i morgen. Inden vi får set os om så drøner de rundt på egne ben

Kh Trine

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

amen altså hvor er han skøn. lyder som en lille drømmeprins ihhh altså han er dejlig

Anmeld

27. maj 2010

Mette.

Hvor er han lækker! Jeg kender fornemmelsen af tiden flyver. Min lille pige bliver 4 uger i dag og synes det var som i går hun blev født..

Vi må huske at nyde tiden mens den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.