Så er det idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

MaleneG

selvfølgelig klare du den mille mus 

Da jeg boede sammen med dig, så jeg hvordan du udviklede og modnede dig på relativt kort tid. Du skal nok klare den.

Knus og kram fra din gamle roommate  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Laulund87

I min graviditet kom kommunen ind over fordi jeg fik en depression. Jeg panikkede fuldstændig og tænkte bare tvangsfjernelse

Men de er så bare så søde og vil kun hjælpe. Hvis ikke min socialrådgiver var kommet ind over tør jeg ikke tænke på hvordan jeg ville have klaret det. 

Her et halvt år efter jeg har født kommer der stadig en familierådgiver herhjemme en gang om ugen og det er bare så rart at snakke om hvordan det lige går

Så bare tag det helt roligt, de vil gøre alt for at du klarer det så godt så muligt.

Anmeld

27. maj 2010

FrkLarsen

Så er der opdatering.  

Det gik super godt, og psykologen var det sødeste menneske. 

Der var godt nok mange tests og prøver så er godt ør i hovedet nu, men alt gik fint og klarede mig super igennem opgaverne og snak

Tak for alle jeres hilsner piger de varmede 

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkLarsen skriver:

Så er der opdatering.  

Det gik super godt, og psykologen var det sødeste menneske. 

Der var godt nok mange tests og prøver så er godt ør i hovedet nu, men alt gik fint og klarede mig super igennem opgaverne og snak

Tak for alle jeres hilsner piger de varmede 

det kommer ikke det mindste bag på mig, søde! Men tillykke alligevel.. Dejligt det er overstået!

Anmeld

27. maj 2010

nannanadja

dejligt at høre det gik godt.. har jo tænkt lidt på dig og håbede det bedste for dig.. men nu er der ingen ko på isen som man siger

Anmeld

27. maj 2010

FrkLarsen

nannanadja skriver:

dejligt at høre det gik godt.. har jo tænkt lidt på dig og håbede det bedste for dig.. men nu er der ingen ko på isen som man siger

Det er sku dejligt at det er overstået, nu skal hende rapport færdiggøres og sendes til kommunen hvorefter kæresten og jeg skal til møde. 

Anmeld

27. maj 2010

FrkLarsen

Caroline86 skriver:

det kommer ikke det mindste bag på mig, søde! Men tillykke alligevel.. Dejligt det er overstået!

Tak søde  

Er godt træt oven i hovedet nu, og har ikke tid til en middagslur, skal til albertslund og spise i aften

Så, Jubbbiiiii, god nattesøvn forhåbentlig  

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkLarsen skriver:

Tak søde  

Er godt træt oven i hovedet nu, og har ikke tid til en middagslur, skal til albertslund og spise i aften

Så, Jubbbiiiii, god nattesøvn forhåbentlig  

og du har fortjent en dejlig nats søvn!!

Anmeld

27. maj 2010

Diana...

Super det gik godt 

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Tillykke, dejligt at det gik godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.