Så er det idag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

FrkLarsen

at jeg skal til en 5 timer lang undersøgelse hos en psykolog.  

Kommunen mener at jeg skal vurderes om jeg egner mig som ung mor, og om jeg har udviklet mig i den positive retningen siden sidste undersøgelse i 1998 (8år), da jeg er vokset op hos alkoholiker forældre.

Nej hvor er det øv at kommunen er så meget inde ovre, det tager sku negativt på en  

Ville ikke noget med dette indlæg, men øv hvor er jeg ked af at jeg skal igennem alt det fordi kommunen ikke tror at jeg kan klare opgaven da jeg kun er 19år. 

Kamilla 29+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Svane83

Synes bare lige du skal have et karm og held og lykke.

Carina

Anmeld

27. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Sender dig lige et stort

Det skal nok gå godt!!

Anmeld

27. maj 2010

nilletøz

Vil ogå lige sende dig et

Anmeld

27. maj 2010

Lone Jakobsen

det lyder bestemt ikke sjovt. men håber at de giver dig det største stempel med "vel egnet som mor"

trøst dig med at mange børn bliver tabt i systemet, og at de bare prøver at hjælpe dig. er sikker på det nok skal gå godt.

Anmeld

27. maj 2010

nannanadja

held og lykke idag.

Anmeld

27. maj 2010

fit_fys

og held og lykke!

Anmeld

27. maj 2010

AnneP

Du får også en stort  fra mig!

Bare giv dem baghjul, selvom man er vokset op med alkoholiske forældre kan man sagtens være en god mor, der ønsker at give sit barn det bedste liv i vednen, uden alkohol og de svigt der følger med på den konto!  krydser fingre for dig!

(og så noget af det du med garrenti har hørt før: tror kun kommunen er inde over for at hjælpe, det er nok ikke første gang de oplever en ung mor.) -så bare vis dem at du er moden og klar til at blive mor!

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Er ret sikker på det nok skal gå... Held og lykke...

Anmeld

27. maj 2010

line melias mor

held og lykke du skal nok klarer den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.