Niv i underlivet - og 5 dage over tid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

JCT

Hvor er I søde - med svar :-)

Det er virkelig dejligt..

Ja, jeg er bare i tvivl om det egentlig var en svag streg eller bare er mig, men jeg syntes altså :-)
Jeg har også hørt om siden (babyornot.dk) at den også er god, og også kommer ned på de 20, og de er også rimelig billige :-)
Så det må jeg lige se på, men tusind tak!
Og du må sove godt..  Tak fordi du ville give dig tid til at svarer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

VIPpigen

Joceh skriver:

Hvor er I søde - med svar :-)

Det er virkelig dejligt..

Ja, jeg er bare i tvivl om det egentlig var en svag streg eller bare er mig, men jeg syntes altså :-)
Jeg har også hørt om siden (babyornot.dk) at den også er god, og også kommer ned på de 20, og de er også rimelig billige :-)
Så det må jeg lige se på, men tusind tak!
Og du må sove godt..  Tak fordi du ville give dig tid til at svarer :-)

Testen jeg tog var den fra apoteket selv, 2 for 50,-. Og ja, 30 sek efter var den meget positiv. Har ikke forstand på det med følsomhed, har kun prøvet dem fra føtex, og dem fra apoteket..

Anmeld

27. maj 2010

TbCp

Jeg testede først positiv da jeg var 2 uger over tid, så nogle er bare længere tid om det.
Jeg var dog rimelig sikker på at jeg var gravid, synes jeg havde en fornemmelse i kroppen

Krydser fingre for at den er der for dig

Anmeld

27. maj 2010

JCT

Hej Tina - tak for svar

Ja, jeg tror også jeg er lidt længere tid om det. Nu er jeg så 6 dage over tid-  og stadig ingen tegn, så tror bare det er min krop som liiiige skal have tid :-)

Tusind tak for svar!! - Det letter meget.

Anmeld

27. maj 2010

Diana...

Hej. 

Altså sådan som du beskriver der er PRÆCIS sådan jeg har det nu. Jeg kan teste meget svagt positiv men gravid er jeg og er i uge 6.

Første gang jeg var gravid kunne jeg først teste positiv 10 dage over tid. 

Så prøv at vente et par dage eller gå til lægen måske.

for der er en lille spir i maven. 

Anmeld

27. maj 2010

mortilfreja

Lyder meget som om du er gravid.. Venter spændt på opdateringen

Kram

Anmeld

27. maj 2010

JCT

Jeg er lige kommet hjem - været ude og købe en ny graviditetstest, og lige så snart jeg kom hjem, tror I så ikke lige jeg fik min mens?

Øv øv.. Rigtig ærgeligt. Men vi prøver igen :-)

TUSIND TAK FOR ALLE SVARENE DERUDE.
Selvom det ikke blev til noget denne gang

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Joceh skriver:

Jeg er lige kommet hjem - været ude og købe en ny graviditetstest, og lige så snart jeg kom hjem, tror I så ikke lige jeg fik min mens?

Ej søde, det er jeg rigtig ked af at høre!!! Men søde du må op på hesten igen og jeg for dig og håber der er mere held i næste måned, så du også kan komme med på vognen!!

Knus og kram og varme tanker herfra

Anmeld

28. maj 2010

VIPpigen

Joceh skriver:

Neiiii... Sad og  alt hvad jeg kunne... I gang igen, og altså her hjemme har vi nu bare nydt træningen, og ja, gør det sq stadig. Såå bare i gang med noget lagen-gymnastik, så skal i kom ramme plet før eller siden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.