Niv i underlivet - og 5 dage over tid?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.552 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

JCT

Jeg er gået 5 dage over tid, min menstruation er regelmæssig og de seneste 3 måneder, er min menstruation kommet til rigtig tid, præcist d. 21/22. Jeg ved altid hvornår jeg har æggeløsning, da jeg får 'trådligt' slim, som er gennemsigtigt, og har taget ca. 2-3 teste for flere måneder siden, som har vist hver gang at jeg har ÆL, når jeg har haft det gennemsigtige slim. Jeg var i seng med min kæreste den dag, jeg havde æggeløsning, og nu er jeg gået 5 dage over tid. Jeg har haft kvalme lidt op til der hvor jeg skulle have haft menstruation, og nu har jeg meget morgenkvalme, og har bare kvalme et par gange om dagen, men det er slemmest om aftenen. Jeg får det dårligt efter jeg har spist, og bare tanken om mad gør mig dårlig. Jeg har ingen tegn på menstruation overhovedet, er træt, svimmel og har bare lyst til at sove hele tiden.

Jeg har for det meste ondt i brystvorterne om aftenen, dog ikke om dagen? Jeg testede negativ, 2 gange - da jeg tog en test igår, men der stod dog at der er et klart svar, efter højst 10. min. og der var der en MEGET svag streg, på en af dem. Ellers har jeg bare testet negativ.

Og her til aften har jeg haft nogle 'niv' i underlivet, jeg har aldrig været gravid før. Derfor ville det være RART med nogle svar (-:

Men er det mon for tidligt at teste? da jeg kun er gået 5 dage over tid..

Håber på svar..

Mvh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

3xM

Hej

jeg har kunne teste relativ hurtigt på mine 2 graviditeter, men det er vist noget med at ikke alle kroppe producere graviditets hormonet lige hurtigt, så ville nok vente nogle dage og teste igen...

men en svag positiv er vel også et svar da kroppen o så udskiller det hc hormon-vil jeg mene uden at lægge hovede på blokken

pøj pøj

Anmeld

26. maj 2010

JCT

Jeg er bare mega meget i tvivl! ):

Men jeg tror jeg venter lidt, med nogle dage - før jeg tager en test igen..

Anmeld

26. maj 2010

Frejsmor

Jeg ville også lige vente et par dage med at teste hvis jeg var dig, også bare så du ikke stresser dig selv for meget..

Men da jeg var 5 dage over tid testede jeg også meeeegt svagt positiv, stregen var egentlig ikke rigtig en streg men mere skyggen af en streg, men jeg havde niv i underlivet og ømme bryster...

2 dage efter, her i mandags testede jeg så BRAGENDE POSITIV!!!

Så vær tålmodig og prøv at slappe af, det kan sagtens nå at komme!!

Jeg for dig!!

Knus og kram (5+2 )

Anmeld

26. maj 2010

JCT

TILLYKKE!!! - Ej hvor er det dejligt. Ville ønske det også var mig.
Men jeg tror også jeg venter et par dage, da jeg jo kun er gået 5 dage over mig. Min så i det første minut, bragende negativ ud, men 2-3 minutter efter, lignte nr. 2 en 'rød' skygge,  og lidt nede i bunden var den rød. Så ved ikke om den er meget svag positiv, eller det bare er mig..
Jeg har også læst lidt i de forskellige debatter, om udflåd? Jeg er usikker, for her det sidste tid har jeg haft MEGET udflåd, og det er mere hvidt og grynet, end hvad det plejer - og nogle siger at det også kan være tegn på graviditet. (-: ? 

Anmeld

26. maj 2010

Frejsmor

Tusind tak skal du ha!!! Jeg håber da helt sikkert du også snart får dine to streger!!!

Men ja vent lige et par dage, hcg-niveau'et fordobles hver anden dag ca. så hvis din test har været meget svagt positiv i dag, så skulle den gerne være mere positiv om nogle dage..

Det sidste du skriver med udflåd, kan jeg desværre nok ikke rigtig hjælpe med, da jeg normalt altid har rimelig meget af det, så for mig er det ikke ændret, men man siger jo at udflåden ænderer sig i løbet af ens cyklus og det skulle da undre mig, hvis den ikke også ændrede sig når man blev gravid..

Knus herfra

Anmeld

26. maj 2010

JCT

Tusind tak for svar (-:

Det har lettet lidt, vidste fx. ikke det med at ens HGC-hormon fordobles hver 2. dag. Det er jo super. Så tror bare jeg venter lidt, men jeg købte de teste som man kan købe i netto osv. så overvejer lidt om jeg skal købe dem som går meget lavt ned, helt ned til 20-25 mlu/ml. Da der er mange som siger at dem man køber i netto er helt oppe på 50 mlu/ml - det er jo rimelig mange, hvis man kun er gået 5 dage over - og er også i tvivl om min krop, bare producere lav, eller langsomt HGC- hormon? :-)

Anmeld

26. maj 2010

VIPpigen

Joceh skriver:

Jeg er gået 5 dage over tid, min menstruation er regelmæssig og de seneste 3 måneder, er min menstruation kommet til rigtig tid, præcist d. 21/22. Jeg ved altid hvornår jeg har æggeløsning, da jeg får 'trådligt' slim, som er gennemsigtigt, og har taget ca. 2-3 teste for flere måneder siden, som har vist hver gang at jeg har ÆL, når jeg har haft det gennemsigtige slim. Jeg var i seng med min kæreste den dag, jeg havde æggeløsning, og nu er jeg gået 5 dage over tid. Jeg har haft kvalme lidt op til der hvor jeg skulle have haft menstruation, og nu har jeg meget morgenkvalme, og har bare kvalme et par gange om dagen, men det er slemmest om aftenen. Jeg får det dårligt efter jeg har spist, og bare tanken om mad gør mig dårlig. Jeg har ingen tegn på menstruation overhovedet, er træt, svimmel og har bare lyst til at sove hele tiden.

Jeg har for det meste ondt i brystvorterne om aftenen, dog ikke om dagen? Jeg testede negativ, 2 gange - da jeg tog en test igår, men der stod dog at der er et klart svar, efter højst 10. min. og der var der en MEGET svag streg, på en af dem. Ellers har jeg bare testet negativ.

Og her til aften har jeg haft nogle 'niv' i underlivet, jeg har aldrig været gravid før. Derfor ville det være RART med nogle svar (-:

Men er det mon for tidligt at teste? da jeg kun er gået 5 dage over tid..

Håber på svar..

Mvh.

Jeg testede positiv 5 dage over tid. Havde hele påsken igennem regnet med mens var på vej, for havde den muren i maven som op til mens, men da jeg stadig 2 påskedag ikke havde skyggen af mens, overgav jeg mig, og testede. Havde i februar og marts testet også, da mens i januar var efter pille-stop. Februar var negativ, og marts var svag positiv, men begyndte at bløde kraftigt samme aften. Nogen dage inden æggeløsning var kæresten og jeg sammen, men da den lille her er undfanget den 18, ved jeg at de "små" har ligget på lur, for havde en begravelse den dag, og vi var ikke sammen den 17, eller 18. Kunne slet ikke lige rumme i mit hoved at jeg skulle til begravelse, og så tanken om sex dagene før sådan noget. Ej, der er jeg sq nok sippet... hehe.

Men tegnene her var kvalme, spiste ved svigerfamilien det meste af påsken, og hver gang der kom mad på bordet måtte jeg pænt lige undskylde mig, og gå på toilet. Tissede hele tiden, uden alligevel at komme af med noget. MASSER af udflåd, det var det som gjorde min mistanke var sikker (overbeviste dog mig selv om hver gang jeg kunne mærke jeg var "våd" var det tegn på mens var der LIIIGE om lidt) Og nogen dage senere kom de ømme bryster så. Omkring 6 uge meldte trætheden sig så virkelig voldsomt, og den er ved at stilne af nu hvor jeg er 12+0.

Håber for jer at i får et positivt resultat

Anmeld

26. maj 2010

JCT

Tusind tak for svar.

Ja du havde da nogle symptomer meget lignende med mine. Jeg tisser også rimelig meget, uden at jeg rigtig skal af med noget - selvom jeg føler at jeg går rundt med flere 'liter' på mig ;-)

Ang. udflåd, plejer jeg at have normalt, gennemsigtigt/hvidt agtigt. Men nu er det helt hvidt, meget af det og grynet. Og det har jeg ALDRIG haft før, så der må være noget om det?

og TILLYKKE med den positive test!! Og al held og lykke <3

Jeg håber at jeg tester positiv om nogle dage, og at det bare er min krop som producere lav HGC hormon 

Anmeld

26. maj 2010

Frejsmor

Det var så lidt, er glad for det lettede lidt!

Altså jeg brugte teste fra lavpris-teste.dk som er følsomme ned til 20, men noget tyder på at hvis du har fået en meget svag positiv test med en fra netto som er følsom ved 50, at dit hcg-niveau måske ikke er så lavt alligevel..

Men du kan jo starte med din netto test, og hvis den er negativ, så prøv en mere følsom!

Knus og kram (vil smutte i seng - spunken tager al min energi )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.