Joceh skriver:
Jeg er gået 5 dage over tid, min menstruation er regelmæssig og de seneste 3 måneder, er min menstruation kommet til rigtig tid, præcist d. 21/22. Jeg ved altid hvornår jeg har æggeløsning, da jeg får 'trådligt' slim, som er gennemsigtigt, og har taget ca. 2-3 teste for flere måneder siden, som har vist hver gang at jeg har ÆL, når jeg har haft det gennemsigtige slim. Jeg var i seng med min kæreste den dag, jeg havde æggeløsning, og nu er jeg gået 5 dage over tid. Jeg har haft kvalme lidt op til der hvor jeg skulle have haft menstruation, og nu har jeg meget morgenkvalme, og har bare kvalme et par gange om dagen, men det er slemmest om aftenen. Jeg får det dårligt efter jeg har spist, og bare tanken om mad gør mig dårlig. Jeg har ingen tegn på menstruation overhovedet, er træt, svimmel og har bare lyst til at sove hele tiden.
Jeg har for det meste ondt i brystvorterne om aftenen, dog ikke om dagen? Jeg testede negativ, 2 gange - da jeg tog en test igår, men der stod dog at der er et klart svar, efter højst 10. min. og der var der en MEGET svag streg, på en af dem. Ellers har jeg bare testet negativ.
Og her til aften har jeg haft nogle 'niv' i underlivet, jeg har aldrig været gravid før. Derfor ville det være RART med nogle svar (-:
Men er det mon for tidligt at teste? da jeg kun er gået 5 dage over tid..
Håber på svar..
Mvh.
Jeg testede positiv 5 dage over tid. Havde hele påsken igennem regnet med mens var på vej, for havde den muren i maven som op til mens, men da jeg stadig 2 påskedag ikke havde skyggen af mens, overgav jeg mig, og testede. Havde i februar og marts testet også, da mens i januar var efter pille-stop. Februar var negativ, og marts var svag positiv, men begyndte at bløde kraftigt samme aften. Nogen dage inden æggeløsning var kæresten og jeg sammen, men da den lille her er undfanget den 18, ved jeg at de "små" har ligget på lur, for havde en begravelse den dag, og vi var ikke sammen den 17, eller 18. Kunne slet ikke lige rumme i mit hoved at jeg skulle til begravelse, og så tanken om sex dagene før sådan noget. Ej, der er jeg sq nok sippet... hehe.
Men tegnene her var kvalme, spiste ved svigerfamilien det meste af påsken, og hver gang der kom mad på bordet måtte jeg pænt lige undskylde mig, og gå på toilet. Tissede hele tiden, uden alligevel at komme af med noget. MASSER af udflåd, det var det som gjorde min mistanke var sikker (overbeviste dog mig selv om hver gang jeg kunne mærke jeg var "våd" var det tegn på mens var der LIIIGE om lidt) Og nogen dage senere kom de ømme bryster så. Omkring 6 uge meldte trætheden sig så virkelig voldsomt, og den er ved at stilne af nu hvor jeg er 12+0.
Håber for jer at i får et positivt resultat