Dicte svømmer (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Bayze

Majastina skriver:

Nu har jeg kun haft triste indlæg på det sidste, så nu vil jeg lige vise, at vi altså også hygger os herhjemme, og at vi også når andet end at rende til begravelser hele tiden, så her får I lige et billede af Dicte til babysvømning for første gang

Ååhh Camilla hvor er I fine. Hold da helt op hvor hun ligner dig, der er bare ikek noget at tage fejl af

Hvad er da det for en masse triste indlæg. jeg synes slet ikke jeg hører noget til dig. Er det mon fordi du putter dig inde i Navlestrengen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Ida.

Åh så dejligt et billede af mor og datter  I er skønne

Anmeld

27. maj 2010

Milka

smukt!!!

Anmeld

27. maj 2010

Dictes mor

Bayze skriver:

Ååhh Camilla hvor er I fine. Hold da helt op hvor hun ligner dig, der er bare ikek noget at tage fejl af

Hvad er da det for en masse triste indlæg. jeg synes slet ikke jeg hører noget til dig. Er det mon fordi du putter dig inde i Navlestrengen...

Ja jeg går vist og putter mig lidt herinde Det er bare fordi Per og jeg har mistet to som stod os meget nær indenfor en periode på tre uger, så der har været nogle lidt triste indlæg fra min side på grund af det.

Anmeld

27. maj 2010

Jules

Hun ser ud til at være en rigtig lille vandhund Dejligt billede

Anmeld

27. maj 2010

Bayze

Majastina skriver:

Ja jeg går vist og putter mig lidt herinde Det er bare fordi Per og jeg har mistet to som stod os meget nær indenfor en periode på tre uger, så der har været nogle lidt triste indlæg fra min side på grund af det.

Kære Camilla

Det er jeg frygtelig ked af at høre. Det er jo altid hårdt at miste, men ikke desto mindre når der er flere dødsfald lige oveni hinanden. Jeg kan godt huske at du skrev om det ene af dem, men da du begyndte at skrive i flertal i denne tråd, blev jeg da bekymret...

Husk at kramme hinanden rigtig meget og glæd dig over dit lille Dicte-vidunder

Mange tanker

Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.