Dicte svømmer (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Dictes mor

Nu har jeg kun haft triste indlæg på det sidste, så nu vil jeg lige vise, at vi altså også hygger os herhjemme, og at vi også når andet end at rende til begravelser hele tiden, så her får I lige et billede af Dicte til babysvømning for første gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

JustAnotherName

Nej hvor er det et godt billede. Og dejligt at svømme med sin baby!

Godt  I også hygger Jer, på trods af, at der har været en del triste begivenheder.

Anmeld

26. maj 2010

anna-jonas

Det er et rigtig godt billede..............også rent kvalitetsmæssigt. Hvilket kamera er det taget med??

Dicte-pigen ser da virkelig ud til at nyde at være i sit rette element.

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Nu har jeg kun haft triste indlæg på det sidste, så nu vil jeg lige vise, at vi altså også hygger os herhjemme, og at vi også når andet end at rende til begravelser hele tiden, så her får I lige et billede af Dicte til babysvømning for første gang

det ser dejligt dejligt ud!

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åååååh det ser så hyggeligt ud

Anmeld

27. maj 2010

Dictes mor

Anna-jonas skriver:

Det er et rigtig godt billede..............også rent kvalitetsmæssigt. Hvilket kamera er det taget med??

Dicte-pigen ser da virkelig ud til at nyde at være i sit rette element.

Jeg har jo været så heldig at få et spejlrefleks digitalkamera, som hedder Nikon d90, det tager super billeder

Anmeld

27. maj 2010

sarahb

det er bare et super billede af mor og datter. virkelig godt Og hvor ser det bare skønt ud

Anmeld

27. maj 2010

Vinker

Majastina skriver:

Skønt billede - Ser ud til at både mor og datter nyder det

Anmeld

27. maj 2010

Barbamama

Ej hvor er det et fantastisk billede!!!! I er så smukke!!!

Anmeld

27. maj 2010

Karo

Majastina skriver:

Sikken et skønt billede

Jeg skal til 8 uger undersøgelse idag, og så er vi også klar til at tage i svømmehallen Jeg syndes bare det er så skønt at svømme med sit barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.