Hvad tager du med på fødegangen til dig selv og din mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

smokin

Har styr på babyens taske og den har været pakket (og ompakket af flere gange) i flere uger. Men jeg blev pludselig i tvivl om hvad jeg skulle pakke til mig selv og min kæreste.

Jeg har pakket to sæt tøj til hver så vi kan komme i bad og få rent tøj på. Nicolai kan jo altid hente lidt mere hvis vi skal være der flere dage. Så skal man selvfølgelig have tandbørste, hårbørste, shampoo og alt det der med.

Jeg overvejer at købe et bare klipklappere fordi jeg kun har sådan nogle store delfinsutsko... og synes det er en anelse pinligt at tage med haha.

Får man tid til at læse blade? Løse krydsord? Eller har man for ondt?

Hvad med computer?

Og selvfølgelig kameraet! ALLE batterier har været til megaopladning!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Lullaby

jamen vi har jo altid taget derfra efter 3 timer så vi har ikke pakket så meget.

Men rene trusser, et par ventebukser, en ammebluse, ammeindlæg og ammebh er et must synes jeg til mig

Manden har ikke noget

har altid brugt de samme sko igen.

Anmeld

26. maj 2010

smokin

MorpåSjælland skriver:

jamen vi har jo altid taget derfra efter 3 timer så vi har ikke pakket så meget.

Men rene trusser, et par ventebukser, en ammebluse, ammeindlæg og ammebh er et must synes jeg til mig

Manden har ikke noget

har altid brugt de samme sko igen.

Jeg har ikke købt en ammebh endnu, det fik jeg afvide var en dårlig ide fordi de kunne vokse når mælken løb til. Så håber jeg kan sende manden ned efter en...

Anmeld

26. maj 2010

Lullaby

Zette skriver:

Jeg har ikke købt en ammebh endnu, det fik jeg afvide var en dårlig ide fordi de kunne vokse når mælken løb til. Så håber jeg kan sende manden ned efter en...

Tja, jeg har altid haft en med. En str større end den jeg normalt bruger. Bare til 100 kr så jeg hurtigt kan amme. Hvis man føder en lørdag eftermiddag er det ikke altid så nemt at finde en med det samme..

Anmeld

26. maj 2010

2721

Zette skriver:

Har styr på babyens taske og den har været pakket (og ompakket af flere gange) i flere uger. Men jeg blev pludselig i tvivl om hvad jeg skulle pakke til mig selv og min kæreste.

Jeg har pakket to sæt tøj til hver så vi kan komme i bad og få rent tøj på. Nicolai kan jo altid hente lidt mere hvis vi skal være der flere dage. Så skal man selvfølgelig have tandbørste, hårbørste, shampoo og alt det der med.

Jeg overvejer at købe et bare klipklappere fordi jeg kun har sådan nogle store delfinsutsko... og synes det er en anelse pinligt at tage med haha.

Får man tid til at læse blade? Løse krydsord? Eller har man for ondt?

Hvad med computer?

Og selvfølgelig kameraet! ALLE batterier har været til megaopladning!

Hej

Rigtig god tråd, du har godt nok tænkt lidt længere end jeg

Jeg fik faktisk et råd af en bekendt om også at have lidt snacks med som måde kæresten og jeg selv kunne spise løbende under fødslen. Ellers har jeg faktisk ikke pakket til andre end lillemanden og noget undertøj og toiletgrej. Og en bog. Har overvejet at få pakket min ipod og nogle cder da det måske kun få mig til at slappe lidt af. Og så har jeg pakket min mobil oplader  

Anmeld

26. maj 2010

Ina33

Da jeg fødte min søn var det absolut bedste jeg havde med - et stykke chokolade.

Jeg er helt vild med chokolade, og lige da jeg havde født, var jeg simpelthen så udmattet og nød virkelig mit chokolade helt vildt. ti hi...

Anmeld

26. maj 2010

Barbamama

Zette skriver:

Hvis du går ind i en undertøjsforretning kan de hjælpe dig med størrelsen. Det gjorde jeg og den passede perkekt efter mine bryster fik mælk i.

Jeg havde tøj med, børste, shampo, sæbe osv, mobil+oplader, kamera

Til manden havde vi en cola og noget chokolade

Anmeld

26. maj 2010

Betteisen

Hejsa!

Nu ved jeg ikke hvor gode forhold, der er hvor du skal føde.... Min kæreste blev ikke tilbudt noget spiseligt overhovedet selvom vores forløb varede fra tidlig morgen til sen aften (grundet kompl), så når vi skal afsted igen nu her er det i hvert fald noget jeg vil tage med til ham. Ellers lyder det du har styr på som fint

Anmeld

26. maj 2010

lululupo

snacks, hvis nu superbest har lukket Jeg har pakket en bog, satser dog på højtlæsning fra manden....Jeg har fundet en ammetop istedet for bh, ligesom en alm top, hvor man kan " knappe ned " med undertop syet fast.... Min er bare fra bilka, har også set dem i hm, ca 100 kr.....Store rummelige mormor trusser, til at have bind/bleer i

husk mobiloplader.....

Anmeld

26. maj 2010

Mutti2B

Du kan jo evt købe et par stykker ammebh'er i forskellige størrelser og så bytte den der ikke passer bagefter. Du skal selvfølgelig lige høre butikken om de bytter

Ellers er et godt tip et pandebånd og læbepomade

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.