HVAD skal vi bestille af mad??!!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jamen, så må hun ha' pizza. Som du siger, det vigtigste er, at der kommer noget ned.

Gad også godt at møde dig snart. Var i Ikea i går. Bare hurtigt for at hente reoler, og har haft kamp mange plukkeveer i dag og sort sort samvittighed. Så holder mig HEEELT i ro nu. Må jo lytte til kroppen.

Uhhh... Man bliver altså nødt til at lade være med at rende rundt i IKEA med veer altså DE skal jo bages færdig først...

10-12 min så er der pizza Og lasange med ekstra ost til miiiig hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

Uhhh... Man bliver altså nødt til at lade være med at rende rundt i IKEA med veer altså DE skal jo bages færdig først...

10-12 min så er der pizza Og lasange med ekstra ost til miiiig hehe...

Så må I ha' bon appetit.. mmmm...

Anmeld

26. maj 2010

Trolde_mor

Tænkte på.. ud over pizza nr. 6 Om hun ikke har haft noget hun har været super glad graviditeten igennem?

F.eks. noget frugt eller lign? Det er jo til lige at ordne, i både eller lign. og er let, hvis hun skal have lidt nærrig senere på aftenen

Sender lige lidt mere ve-støv afsted til Dorthe *pust* *pust*

Anmeld

26. maj 2010

Fines mor

Tjuhl skriver:

nu har jeg lige kværnet en odentlig omgang ris og kylling i rød karry nede fra kinabiksen (ja, sådan en findes faktisk i faaborg ), så det er mit bud

hils den fødende dame og kys hende lidt på panden!

Jeg arb. i Faaborg, og der er godt nok ikke mange små gode steder ;-) Meen lige den er super god, åbner bare for sent på dagen.

Anmeld

26. maj 2010

oo

Fines mor skriver:

Jeg arb. i Faaborg, og der er godt nok ikke mange små gode steder ;-) Meen lige den er super god, åbner bare for sent på dagen.

aj gør du? nåh...jeg har sikkert aldrig set dig, jeg gemmer mig herude i skoven 90% af tiden

ja, vi spiste der første gang for nogle dage siden (fordi vi havde glemt at handle til helligdagene, ups ups) og nu har jeg bare cravings HELT VILDT, for det var virkelig lækkert - og nej, der er nemlig ikke det fedeste udvalg i Faaborg, så ret fantastisk at kinamanden er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.