HVAD skal vi bestille af mad??!!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

986 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Dorthe ved ikke, hvad hun har lyst til, men jeg siger bare til hende at hun SKAL have noget mad nu, fordi der er lidt længere mellem veerne....

Hvad skal jeg give hende at spise? HELP ME PLZ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

eliasogmor

Zafir skriver:

Dorthe ved ikke, hvad hun har lyst til, men jeg siger bare til hende at hun SKAL have noget mad nu, fordi der er lidt længere mellem veerne....

da mit vand var gået on natten..spiste jeg på jensens kl 19 om aftenen...men jeg fik noget aisatisk mad tror jeg det var ...stegte grøntsager og kylling....

Anmeld

26. maj 2010

eliasogmor

men ellers noget nemt, at spise.evt koldskål...

Anmeld

26. maj 2010

CamiRon

Flütes! Det ligger ik så tungt.

Anmeld

26. maj 2010

oo

nu har jeg lige kværnet en odentlig omgang ris og kylling i rød karry nede fra kinabiksen (ja, sådan en findes faktisk i faaborg ), så det er mit bud

hils den fødende dame og kys hende lidt på panden!

Anmeld

26. maj 2010

Diana...

Zafir skriver:

ahh øv har hun ikke født endnu. Håber der snart sker noget 

Masse af tanker og ve-støv til hende. 

Anmeld

26. maj 2010

sarahb

Sushi... mums...

Ellers er thai altid en sikker vinder her

Anmeld

26. maj 2010

Vial

Det skal være noget, som hun har lyst til at hilse på senere på natten evt.

Jeg synes, at en af jer skulle tage ned i delikatessen og købe noget lækkert pålæg og så noget lækkert rugbrød.

Noget som I kan tage frem i tide og utide.

En pizza eller andet take away er lidt for fesent, når hun er i gang med at løbe sig et marathon.

Hvis jeg bare havde været friskere, så havde jeg kørt ud med det "store kolde bord".

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Det skal være noget, som hun har lyst til at hilse på senere på natten evt.

Jeg synes, at en af jer skulle tage ned i delikatessen og købe noget lækkert pålæg og så noget lækkert rugbrød.

Noget som I kan tage frem i tide og utide.

En pizza eller andet take away er lidt for fesent, når hun er i gang med at løbe sig et marathon.

Hvis jeg bare havde været friskere, så havde jeg kørt ud med det "store kolde bord".

HUn vil have pizza. Nr. 6... Så vi må se hvordan det går. Bare hun får et par stykker indenbords

Lyder ellers godt med det store kolde bord. VIlle også smadder gerne hilse på dig

Anmeld

26. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

HUn vil have pizza. Nr. 6... Så vi må se hvordan det går. Bare hun får et par stykker indenbords

Lyder ellers godt med det store kolde bord. VIlle også smadder gerne hilse på dig

Jamen, så må hun ha' pizza. Som du siger, det vigtigste er, at der kommer noget ned.

Gad også godt at møde dig snart. Var i Ikea i går. Bare hurtigt for at hente reoler, og har haft kamp mange plukkeveer i dag og sort sort samvittighed. Så holder mig HEEELT i ro nu. Må jo lytte til kroppen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.