Øv en dårlig dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnneBJ skriver:

Tak piger.

Caroline: Ej, hvor øv... Min klasse er også helt klar på de byture fornemmer jeg, og jeg gider det ikke! Heldigvis er jeg ved at være ret sikker på, at jeg fagligt er lidt længere end dem, og det er jo rart - gider ikke kæmpe mig ind i grupper som ikke gider have mig med; så vil jeg hellere klare mig selv

lige præcis.. jeg gad nemlig heller ikke knokle for at "passe ind" når vi tydeligvis ikke havde andet end uddannelsen til fælles

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

nemlig.. og ved at havde det af de andre var der købt barselsgave osv (det regnede jeg dog slet ikke med at få)...

Synes nu ikke der var gået noget af dem for at samle en 10'er ind og købe en lille ting, man kan jo hurtigt få bare en lille ting i H&M, men det må de så om.

Men synes da godt nok godt de kunne skrive tillykke især i disse FB tider så kan man jo nærmest gøre det i timerne, det er da bare almindelig pli uanset om du var miss populær før.

Nå men et forsinket tillykke fra mig, jeg var jo ikke herinde da du fødte så nu får du et.

TILLYKKE!!¨

Carina

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
svane83 skriver:

Synes nu ikke der var gået noget af dem for at samle en 10'er ind og købe en lille ting, man kan jo hurtigt få bare en lille ting i H&M, men det må de så om.

Men synes da godt nok godt de kunne skrive tillykke især i disse FB tider så kan man jo nærmest gøre det i timerne, det er da bare almindelig pli uanset om du var miss populær før.

Nå men et forsinket tillykke fra mig, jeg var jo ikke herinde da du fødte så nu får du et.

TILLYKKE!!¨

Carina

hæhæ.. Tak Carina

Anmeld

27. maj 2010

Svane83

Velbekom, vi må jo holde sammen herinde

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Carina; så lige din profil - er I gået igang med projekt baby?

Anmeld

27. maj 2010

Svei

AnneBJ skriver:

Årh altså, jeg er bare nødt til lige at læsse af..

Jeg er tilbage på skole i et par dage nu her, men det er i en helt ny klasse, fordi jeg har skiftet seminarium pr. 1. feb. Så jeg kender ikke rigtig folk endnu, og synes det er svært at være "den nye" - selvfølgelig er det det, det ville være naivt at forvente andet, men der skulle fordeles grupper (trods det der var lavet nogle i forvejen) og så kom den der "valgt-sidst" følelse fra barndommen lige op til overfladen igen..

Min computer er også stået af (heldigvis har kæresten og mig hver sin, og han er først hjemme i aften, så jeg låner hans lige nu). Selvom jeg er ret ferm til computere, kan jeg ikke selv lave den, og det kan ikke betale sig, at få den repareret af professionelle, pga. dens alder og rep. omkostningerne! ØV!

Og så er der ved at blive gravet kabler ned ude på vores vej, så de larmer og roder, jeg er træt og sulten, men vil ikke gå i seng, for så kan jeg ikke sove i aften, og gider ikke lave mad fordi jeg er træt og øv øv øv... !

Tak for jeg fik luft!

Åh, søde....jeg skiftede også klasse her i efteråret og først nu her jeg er faldet til og er en af de andre...jeg har vist hvem jeg er så jeg nu også er kommet i en god gruppe osv..men synes det hjælper når man skal lave gruppearbejde.

Det gjorde det så ikke nemmere at min søster går i samme klasse, det var virkelig bøvlet og ikke rart i starten, men nu går det.

Men bare giv det tid, de skal jo lige kende dig og nyd at du ligesom kan sidde udefra pg se ind på dem, at du har helle og kan starte helt på nul lige som du ønsker at være og blive set...det syntes jeg egentlig var ret fedt.

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Yrsa skriver:

Åh, søde....jeg skiftede også klasse her i efteråret og først nu her jeg er faldet til og er en af de andre...jeg har vist hvem jeg er så jeg nu også er kommet i en god gruppe osv..men synes det hjælper når man skal lave gruppearbejde.

Det gjorde det så ikke nemmere at min søster går i samme klasse, det var virkelig bøvlet og ikke rart i starten, men nu går det.

Men bare giv det tid, de skal jo lige kende dig og nyd at du ligesom kan sidde udefra pg se ind på dem, at du har helle og kan starte helt på nul lige som du ønsker at være og blive set...det syntes jeg egentlig var ret fedt.

Tak for opmuntringen! Du har ret, jeg skal nok bare lige give det noget tid

Anmeld

27. maj 2010

lululupo

på en rigtig garfield dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.