AnneBJ skriver:
Årh altså, jeg er bare nødt til lige at læsse af..
Jeg er tilbage på skole i et par dage nu her, men det er i en helt ny klasse, fordi jeg har skiftet seminarium pr. 1. feb. Så jeg kender ikke rigtig folk endnu, og synes det er svært at være "den nye" - selvfølgelig er det det, det ville være naivt at forvente andet, men der skulle fordeles grupper (trods det der var lavet nogle i forvejen) og så kom den der "valgt-sidst" følelse fra barndommen lige op til overfladen igen.. 
Min computer er også stået af (heldigvis har kæresten og mig hver sin, og han er først hjemme i aften, så jeg låner hans lige nu). Selvom jeg er ret ferm til computere, kan jeg ikke selv lave den, og det kan ikke betale sig, at få den repareret af professionelle, pga. dens alder og rep. omkostningerne! ØV!
Og så er der ved at blive gravet kabler ned ude på vores vej, så de larmer og roder, jeg er træt og sulten, men vil ikke gå i seng, for så kan jeg ikke sove i aften, og gider ikke lave mad fordi jeg er træt og øv øv øv... !
Tak for jeg fik luft! 
Åh, søde....jeg skiftede også klasse her i efteråret og først nu her jeg er faldet til og er en af de andre...jeg har vist hvem jeg er så jeg nu også er kommet i en god gruppe osv..men synes det hjælper når man skal lave gruppearbejde.
Det gjorde det så ikke nemmere at min søster går i samme klasse, det var virkelig bøvlet og ikke rart i starten, men nu går det.
Men bare giv det tid, de skal jo lige kende dig og nyd at du ligesom kan sidde udefra pg se ind på dem, at du har helle og kan starte helt på nul lige som du ønsker at være og blive set...det syntes jeg egentlig var ret fedt.