Øv en dårlig dag!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

AnneBJ

Årh altså, jeg er bare nødt til lige at læsse af..

Jeg er tilbage på skole i et par dage nu her, men det er i en helt ny klasse, fordi jeg har skiftet seminarium pr. 1. feb. Så jeg kender ikke rigtig folk endnu, og synes det er svært at være "den nye" - selvfølgelig er det det, det ville være naivt at forvente andet, men der skulle fordeles grupper (trods det der var lavet nogle i forvejen) og så kom den der "valgt-sidst" følelse fra barndommen lige op til overfladen igen..

Min computer er også stået af (heldigvis har kæresten og mig hver sin, og han er først hjemme i aften, så jeg låner hans lige nu). Selvom jeg er ret ferm til computere, kan jeg ikke selv lave den, og det kan ikke betale sig, at få den repareret af professionelle, pga. dens alder og rep. omkostningerne! ØV!

Og så er der ved at blive gravet kabler ned ude på vores vej, så de larmer og roder, jeg er træt og sulten, men vil ikke gå i seng, for så kan jeg ikke sove i aften, og gider ikke lave mad fordi jeg er træt og øv øv øv... !

Tak for jeg fik luft!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

AnnePedersen

puha det minder bare så meget om min sem-tid...... føler med dig kan du tro

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Hvor er det rart at så mange har lyst til at sende en et cyberkram....

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Vil bare sende dig et

Anmeld

27. maj 2010

Svane83

Du kan også få et herfra, nogen dage så ramler det hele bare

Stort som småt, det er ligemeget.

Carina

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

du får en kæmpe krammer herfra

Kender godt de dage, og de skal bare overståes

Jeg sad selv lige og var lidt øv over min (gamle) klasse... jeg fødte for over 3 måneder siden og der er én (!!!!!) der har skrevet tillykke på fb, ellers har jeg ikke hørt fra nogen af dem... Jeg var ikke den populære pige i klassen da jeg gik på barsel d. 4. feb. (jeg gad ikke helt det med byture som de andre praktiserede i stor stil) men havde forventet lidt mere af voksne mennesker på en videregående uddannelse.. hmm!

Anmeld

27. maj 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

Jeg sad selv lige og var lidt øv over min (gamle) klasse... jeg fødte for over 3 måneder siden og der er én (!!!!!) der har skrevet tillykke på fb, ellers har jeg ikke hørt fra nogen af dem... Jeg var ikke den populære pige i klassen da jeg gik på barsel d. 4. feb. (jeg gad ikke helt det med byture som de andre praktiserede i stor stil) men havde forventet lidt mere af voksne mennesker på en videregående uddannelse.. hmm!

hvor træls- man kan da godt skrive tillykke det koster sgu da ikke noget og betyder meget.

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
svane83 skriver:

hvor træls- man kan da godt skrive tillykke det koster sgu da ikke noget og betyder meget.

nemlig.. og ved at havde det af de andre var der købt barselsgave osv (det regnede jeg dog slet ikke med at få)...

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Man skal godt nok heller ikke være populær for at gå i byen eller ej... Eller i det hele taget... Man er populær hvis man er i blade osv i den dur.

at du ikke er så meget til byture, er jo ikke dine klassekammeraters problem... Forstå mig ret.

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Tak piger.

Caroline: Ej, hvor øv... Min klasse er også helt klar på de byture fornemmer jeg, og jeg gider det ikke! Heldigvis er jeg ved at være ret sikker på, at jeg fagligt er lidt længere end dem, og det er jo rart - gider ikke kæmpe mig ind i grupper som ikke gider have mig med; så vil jeg hellere klare mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.