Malou melder snarest sin ankomst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

XXSS

Zette skriver:

Man kan vidst ikke regne med dem 100% - men babyen har været stor hele vejen igennem så jeg forventer at der kommer en forholdsvis stor bebse ud. Men man kan jo blive overrasket.

Dejligt skal det i hvert fald nok blive - og tusind tak!

Var selv ret nervøs første gang de sagde også at hun var stor - da hun kom ud ved kejsersnittet var hun 3710..  Vi krydser fingre for dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

wamse

Ihh held og lykke  med det hele, er spændt på hvad du så får af vide i morgen

Min lille smuksak var 4350 ved fødslen, men det var ikke værre end ved drengene, der vejede 2900 og 3900.

Anmeld

26. maj 2010

Svei

Zette skriver:

det er jo i uge 38 at hun er så stor. Men ja 31% er meget. Forventer heller ikke det holder stik.

Ja, præcis...det var jo der min søn kom til verden...38+0 var jeg i og han vejede 4500g.

Anmeld

26. maj 2010

DK

Uhh hvor er det spændende Zette!!
Jeg håber da at de ringer i morgen og siger at du bare kan  komme så snart at du kan få tasken over nakken!!

Anmeld

26. maj 2010

lululupo

Det er sååå spændende, og du må ikke være nervøs, alt kommer til at gå perfekt, og hun er sååå klar til selv at komme ud.... Husk nu at blive forkælet som jeg skrev, hvis I er i nærheden af flyver grillen gir  jeg en is.........Prøv at få en god nats søvn også!!

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zette skriver:

Nu må Runa da også snart være på vej! Skal du være med til fødslen Zafir?

Ja jeg bliver her til hun kommer

Anmeld

26. maj 2010

smokin

DK skriver:

Uhh hvor er det spændende Zette!!
Jeg håber da at de ringer i morgen og siger at du bare kan  komme så snart at du kan få tasken over nakken!!

Jeg skal jo derud imorgen kl.14 til samtale - så jeg håber de blot siger jeg skal gå over og få et drop i armen og få ordnet "sagerne" selvom jeg er mega nervøs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.