Malou melder snarest sin ankomst.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
36 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

smokin

Så er der nyt fra mig. Vi har idag været til vores sidste scanning som skulle fortælle hvor stor baby er og hvornår hun skal ud.

Jeg kan med det samme fortælle at det var en MEGET overraskende scanning. Malou er skønnet 31% OVER gennemsnit - 4200 gram. Faktisk blev lægen nervøs da tælleren gik ud over de famøse 42 uger nede i hjørnet og scannede flere gange. Men den var god nok.

Jeg er nu topcase på morgenbriefing imorgen tidlig hvor de skal finde ud af hvad der skal ske med mig og kæmpeprinsessen. Jeg er selv noget rystet over udfaldet af scanningen.

Hun stortrives i maven, så ingen problemer der. De er dog nervøs om hun bliver for stor til at passere i underetagen og vil derfor gerne have en afklaring hurtigst mulig.

Det er stadig blot teorier og gæt, men jeg forventer at være blevet mor fredag aften/lørdag nat - såfremt fødegangen har tid.

KH
Zette

38+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Lady Marion <3

Zette skriver:

Så er der nyt fra mig. Vi har idag været til vores sidste scanning som skulle fortælle hvor stor baby er og hvornår hun skal ud.

Jeg kan med det samme fortælle at det var en MEGET overraskende scanning. Malou er skønnet 31% OVER gennemsnit - 4200 gram. Faktisk blev lægen nervøs da tælleren gik ud over de famøse 42 uger nede i hjørnet og scannede flere gange. Men den var god nok.

Jeg er nu topcase på morgenbriefing imorgen tidlig hvor de skal finde ud af hvad der skal ske med mig og kæmpeprinsessen. Jeg er selv noget rystet over udfaldet af scanningen.

Hun stortrives i maven, så ingen problemer der. De er dog nervøs om hun bliver for stor til at passere i underetagen og vil derfor gerne have en afklaring hurtigst mulig.

Det er stadig blot teorier og gæt, men jeg forventer at være blevet mor fredag aften/lørdag nat - såfremt fødegangen har tid.

KH
Zette

38+0

Ihh det lyder spændende   Men hvorfor alt det stå hej ??  Jeg tænker fejler du noget siden de scanner ?? Og vægten er da fin nok hvis du er i 38 uge , børn på 4400-4500 er jo en meget normal størrelse efterhånden , har selvfødt 2 stks i den vægt klasse uden problemer på trods af jeg er en spinkel pige (Er = læs var )

Anmeld

26. maj 2010

LilleMor10

Hold da op en basse 

Men må indrømme Jeg stor misunder dig hvis du får hende ud i løbet af weekenden !! Glæder mig til at høre mere 

Knus 

Anmeld

26. maj 2010

Miss.Sunshine

Spændende!!!

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er du vimmer mand en baby!!

Jeg har en kollega der fik én på 5500 og en på 6500g!!! - De var i avisen og alt muligt, men kom dog ved ks...

Lad os håbe at din kæmpeprinsesse, lige slapper lidt af med gufferiet og snart kommer ud til MOAR

Puster ve-støv afsted, i en ve-pause hos Dorthe

Anmeld

26. maj 2010

smokin

Muffi . skriver:

Ihh det lyder spændende   Men hvorfor alt det stå hej ??  Jeg tænker fejler du noget siden de scanner ?? Og vægten er da fin nok hvis du er i 38 uge , børn på 4400-4500 er jo en meget normal størrelse efterhånden , har selvfødt 2 stks i den vægt klasse uden problemer på trods af jeg er en spinkel pige (Er = læs var )

jeg har en sygdom i tyktarmen og har fået graviditetssukkersyge.. så hun må jo ikke være over 4 kg. Da det kan være uheldigt!

Anmeld

26. maj 2010

AWO

Nej, hvor er det bare spændende!! Så får du besked i morgen, så snart sagen er blevet drøftet?

Men hvor er det vildt - 31 %! Hun har det sq godt derinde..

Jeg glæder mig til at høre, hvad de finder ud af.

Knus

Anmeld

26. maj 2010

smokin

Zafir skriver:

Er du vimmer mand en baby!!

Jeg har en kollega der fik én på 5500 og en på 6500g!!! - De var i avisen og alt muligt, men kom dog ved ks...

Lad os håbe at din kæmpeprinsesse, lige slapper lidt af med gufferiet og snart kommer ud til MOAR

Puster ve-støv afsted, i en ve-pause hos Dorthe

Nicolai tabte underkæben da han sagde tallet!

og hun står helt klar - nærmest lige på den anden side af åbningen. Derfor jeg har så pokkers ondt i skridtet.

men ja fredag passer meget meget fint i kalenderen og mega spændende med Dorthe!

Anmeld

26. maj 2010

Lady Marion <3

Zette skriver:

jeg har en sygdom i tyktarmen og har fået graviditetssukkersyge.. så hun må jo ikke være over 4 kg. Da det kan være uheldigt!

Årh på den facon ,, Shit hva såå ??  Jeg kan trøste dig med at de scanninger sjældent holder stik når man er så langt henne pga der er så lidt vand at scanne i   Min basse blev scannet 800 g forkert .

Anmeld

26. maj 2010

smokin

Anke skriver:

Nej, hvor er det bare spændende!! Så får du besked i morgen, så snart sagen er blevet drøftet?

Men hvor er det vildt - 31 %! Hun har det sq godt derinde..

Jeg glæder mig til at høre, hvad de finder ud af.

Knus

Ja jeg spurgte også uddybende "så jeg får en dato imorgen?"

og svaret var ja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.