Alexis skriver:
Hej søde, nu har jeg ikke læst de andres indlæg, så undskyld hvis jeg gentager en masse, eller rammer helt ved siden af.
Det er da godt nok også en ond en at skulle tage stilling til. Kan godt forstå du er i tvivl om, hvad du skal gøre.
Jeg ville nok prøve at mærke efter, om jeg kunne vente længere, og så opveje det mod, at komme til et andet sted end riget som du kender så godt. Hvad er vigtigst for dig??
Jeg tror som nok, at Herlev også kan give dig en god behandling, men jeg kender intet til de to afdelinger, og om der vitterligt er en forskel, som er relevant.
Hvad med afstanden til hospitalerne i forhold til hvor i bor? Har den nogen betydning, for det ville jeg nok også tage med i overvejelserne. Ihvertfald hvis jeg skulle afsted flere gange, som det lyder er tilfældet med dig.
Jeg håber du finder den bedste løsning for dig søde.
Knus
Hej søde
Tak for din besked. Du rammer slet ikke forkert.
Men jeg ved ikke hvorvidt muligheden for at komme på Herlev er der længere, nu hvor sagen er sat i gang på Riget.
Men det betyder ikke så meget for mig hvor det er henne længere, men hvor lang tid ventetiden er, og hvis jeg skal til at overføres til et nyt sted, er ventetiden til et første besøg måske 2 mdr, og så ved man ikke hvad de siger, om de har samme holdning. Jeg er bare så træt af det, træt af at man blive sat ud i de her yderpunkter, hvor man skal bekymre sig og spekulere over nogle ting som lang fra skulle være nødvendige, hvis systemet bare tog sig ordentligt af en og behandlede en som et menneske af kød og blod. Fordi jeg bare tudede da han begyndte på det med at kunne måske tage et år, så belv han vildt underlig, det kunne han bare ikke håndtere... han kunne næsten ikke kigge på mig, og kom med alle mulige bortforklaringer når jeg prøvede at fortælle ham at jeg ikke synes det var rimeligt ikke at behandle mig, når der er nu er piller ham kan give mig. Uhhhh ---- undskyld.. jeg er bare så KED!!