Lou skriver:
Hej tøser
Ja jeg ved ikke hvor mange af jer der kender min historie, men jeg har ikke haft mens siden jeg stoppede med p piller 1 jan 2009. Min læge har endelig efter han tog sig sammen og undersøgte det efter et år fundet ud af at jeg producere prolaktin, et hormon der gør at man ikke får mens. Jeg blev sendt videre til gyn og skulle vente 2 mdr på at komme til der. Efter hun kunne se det ikke var PCO rådede hun mig til at jeg skulle snakke med min kirug på rigshospatalet (anden historie) om at han kunne sende mig videre i systemet derinde, det ville han så gøre og en måned efter jeg havde været til kontrol kom der endelig en indkaldelse til endokrinologisk afdeling på riget den 14 maj... jeg kunne komme til den 4. august.... Jeg var ved at dø af grin og fortvivlelse.. 3 mdr. med mere venten... Jeg er nu ved at undersøge at komme på Herlev i stedet.. men skal self. selv gøre alt arbejdet... men de siger jeg i hvert fald kan komme til før august der... men ellers ingen tidshorisont.
Hvad ville i gøre.. vente og komme til på Riget hvor man ved man er i de bedste hænder el. slå til på en tid på Herlev hvor jeg højest sansynligt kan komme til hurtigere...?? Jeg er lidt lost... og kunne bruge et godt råd tøser!!
Hej søde, nu har jeg ikke læst de andres indlæg, så undskyld hvis jeg gentager en masse, eller rammer helt ved siden af.
Det er da godt nok også en ond en at skulle tage stilling til. Kan godt forstå du er i tvivl om, hvad du skal gøre.
Jeg ville nok prøve at mærke efter, om jeg kunne vente længere, og så opveje det mod, at komme til et andet sted end riget som du kender så godt. Hvad er vigtigst for dig??
Jeg tror som nok, at Herlev også kan give dig en god behandling, men jeg kender intet til de to afdelinger, og om der vitterligt er en forskel, som er relevant.
Hvad med afstanden til hospitalerne i forhold til hvor i bor? Har den nogen betydning, for det ville jeg nok også tage med i overvejelserne. Ihvertfald hvis jeg skulle afsted flere gange, som det lyder er tilfældet med dig.
Jeg håber du finder den bedste løsning for dig søde.
Knus
Anmeld