Farsdags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Corn

Ville ønske min mand ikke allerede havde alt til weber, for så kunne jeg købe det til ham, men i job øjemed og fordi han har været på grill-landsholdet, ja så mangler han jo ikke noget...

Så herfra bliver det nok en omgang specialøl, det ved jeg han sætter pris på..

Og kunne jeg så bare love ham at jeg fødte 10 dage efter farsdag, så ville lykken være gjort, det er nemlig den 15. han tror bebs kommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Karo

Drømmer skriver:

Nu er det jo snart farsdag. og jeg vil gerne give Michael en rigtig god gave. men jeg er bare helt blank for ideer.

Kunne godt bruge lidt inspirationer. hvad gav i jeres mand/kæreste til den første farsdag??

Kom gerne med gode forslag

Sidste år fik Martin et indrammet billede af ham og Marcus. I år har vi jo fået Ida, så derfor får han dette billede af børnene i en flot ramme.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2010

oo

ingenting vi behøver ikke kapitalistiske mærkedage for at huske at fortælle hinanden at vi er/bliver gode forældre / elsker hinanden / osv

Anmeld

26. maj 2010

mortilfreja

nannanadja skriver:

nu da jeg skal ha købt nyt havebord og stole en af dagene så tror jeg far s dags gaven blir en weber grill.. måske den orange eller grønne.. lidt gejl i haven er vel ikke af vejen... også er de jo på super tilbud nu til 300kr..så måske blir det en grille iår

Hvor har de tilbud på en weber grill til 300 kr ???????????????????

Anmeld

26. maj 2010

Kala

Karo skriver:

Sidste år fik Martin et indrammet billede af ham og Marcus. I år har vi jo fået Ida, så derfor får han dette billede af børnene i en flot ramme.

Super godt billede :-)

Anmeld

26. maj 2010

TbCp

Jeg har netop bestilt et Stelton termokrus, med indgravering. Der kommer til at stå Jeg elsker dig far! - Din Liva
Min mand arbejder i Kbh., vi bor i Odense, så han kører langt hver dag, så sådan et krus til morgenkaffen syntes jeg var en fin ide

Anmeld

26. maj 2010

N&J

Tjuhl skriver:

ingenting vi behøver ikke kapitalistiske mærkedage for at huske at fortælle hinanden at vi er/bliver gode forældre / elsker hinanden / osv

Jeg syntes nu bare det er en god undskyldning for at hygge og give gaver og jeg glææder mig til den dag hvor Nikita kommer med en tegning fordi det er mors dag..,.. og selvfølgelig alle de andre dage, men en ekstra dag for at påskønne sin mor og far ja det tager jeg ihvertfald ikke skade af.. 

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

Jeg har lige set, man kan få nøgleringe med indgravering af et billede af jeres søn f.eks. Det ser super godt ud og er en meget personlig og god gave at få

K.h. Linda

Anmeld

26. maj 2010

klmf

Vores farmand er vild med at spille beachvolley, så han skal have et nyt sæt tøj til det 

Anmeld

26. maj 2010

nannanadja

mortilfreja skriver:

Hvor har de tilbud på en weber grill til 300 kr ???????????????????

bahne har dem i orange-grøn og sort til 300...   også weber tilbehør til 99kr  tang osv.. i samme farver som grillen så man kan købe et sæt..sååå fedt syntes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.