Farsdags gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. maj 2010

FruEllingsen

Nu er det jo snart farsdag. og jeg vil gerne give Michael en rigtig god gave. men jeg er bare helt blank for ideer.

Kunne godt bruge lidt inspirationer. hvad gav i jeres mand/kæreste til den første farsdag??

Kom gerne med gode forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

maria87

hvornår er det fars dag ???

Anmeld

26. maj 2010

maria87

fandt uf det, den 5 juni hehe....

jamen jeg er også helt blank hvad fars dags gaver angår, sidste år, købte jeg et flot krus, hvor der stod en lang tekst, på hvor fantastisk en far han er osv osv, selvfølgelig fra min søn

men er helt blank, jeg vil os rigtig gerne høre gode ideer

Anmeld

26. maj 2010

Plysbjørnen

Jeg har givet min mand (børnenes far) en billet til en Queen-koncert... Som han gerne ville til...

Anmeld

26. maj 2010

hc=k

Hej hjemme bestemmer vi selv hvad vi vil have når det er farsdag og når det er morsdag. Så Er vi sikre på at det er noget vi bliver glæde for og at det ikke er noget plat.

Anmeld

26. maj 2010

Ni-ko-li-ne

puuuuuuuuh det er svært...

sidst fik min kæreste et overtræk til hans Weber og to krus med billeder af ham og vores datter:0) 

i år, tænker jeg på nogle jeans shorts han har snakket om, jeg har kigget på PS3 gejl og tænkt over Weber gejl... men jeg ved det ikk helt...

Anmeld

26. maj 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

puuuuuuuuh det er svært...

sidst fik min kæreste et overtræk til hans Weber og to krus med billeder af ham og vores datter:0) 

i år, tænker jeg på nogle jeans shorts han har snakket om, jeg har kigget på PS3 gejl og tænkt over Weber gejl... men jeg ved det ikk helt...

Jeg overvejer også at købe noget Weber-gejl. Dét må da være noget for sådan en farmand.

Og så tænker jeg evt at købe nogle specialøl.

Anmeld

26. maj 2010

Berg

Ved godt jeg er håbløs gammeldags, men jeg giver altså farsdags gave til min far, ikke min mand.

Sidste år fik han(min far altså) ingredienserne til irish coffee og i år får han og min mor entrèbilletter til legoland (vi tager selvfølgelig med)

Min mand må vente til hans børn er store nok til at give ham gaver;-)

Anmeld

26. maj 2010

Pige2009

Jeg regner med at give Lauras far en nøglering, hvor der er indgraveret "Far til Fire" (Han har 4 børn ialt nu)

K.h. Linda

Anmeld

26. maj 2010

nannanadja

nu da jeg skal ha købt nyt havebord og stole en af dagene så tror jeg far s dags gaven blir en weber grill.. måske den orange eller grønne.. lidt gejl i haven er vel ikke af vejen... også er de jo på super tilbud nu til 300kr..så måske blir det en grille iår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.