Endnu en træls dag . :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

<3

lulleh skriver:

Alt det du skriver gør jeg i forvejen.

og mange tak for dit svar ..

ska til jdm igen på tirsdag, så kan jeg jo lige høre om der er mulighed for det.

Og gå i svømmehallen, vægten fra alt det vand presser vandet ud af kroppen på dig. Da jeg var gravid fik jeg afvide af JM at der var gravide der måtte op for at tisse, og så ned igen.

Jeg gik til noget vandgymnastik for bækkenet og må sige at det virkede, ikke at alt vandet forsvandt men man var lidt mindre og mindre besværet de næste par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

lulleh

lululupo skriver:

Jeg tog 8 kilo på i løbet af 14 dage, væske..... Der var og er dog ingenting galt, prøv evt akupunktur får at dræne det lidt....

har i alt taget 20kilo på, på under 13 uger . og min læge synes at det går alt for hurtigt nu. må ikke længere tager på . min start vægt var 48 kg og er nu 78 kg. og har stadig 5 uger tilbage .

Anmeld

26. maj 2010

lulleh

Kirle skriver:

Og gå i svømmehallen, vægten fra alt det vand presser vandet ud af kroppen på dig. Da jeg var gravid fik jeg afvide af JM at der var gravide der måtte op for at tisse, og så ned igen.

Jeg gik til noget vandgymnastik for bækkenet og må sige at det virkede, ikke at alt vandet forsvandt men man var lidt mindre og mindre besværet de næste par dage

jeg svømmer 2 dage om uger . og NØJ det er dejligt for ryg, bækken og lår. men det hjælper ikke på væske i mine ben.

når kl er 16 kan jeg overhovdet ikke gå, selvom jeg intet har lavet. kun lidt små opgave i huset. min tær strammer helt vildt og ligner  coktail pølser. og min fødder har elefant størrelse.

Anmeld

26. maj 2010

lululupo

lulleh skriver:

har i alt taget 20kilo på, på under 13 uger . og min læge synes at det går alt for hurtigt nu. må ikke længere tager på . min start vægt var 48 kg og er nu 78 kg. og har stadig 5 uger tilbage .

jeg er i uge 38 og vægten siger plus 28 kg, min mor har taget voldsomt på i alle hendes graviditeter, det samme har min søster, de har dog begge smidt det hurtigt igen så er ikke så  nervøs, men det er da godt de holder øje med dig...... De sidste uger op til fødsel har min jm sagt at de fleste faktisk taber sig lidt....

Anmeld

26. maj 2010

lulleh

lululupo skriver:

jeg er i uge 38 og vægten siger plus 28 kg, min mor har taget voldsomt på i alle hendes graviditeter, det samme har min søster, de har dog begge smidt det hurtigt igen så er ikke så  nervøs, men det er da godt de holder øje med dig...... De sidste uger op til fødsel har min jm sagt at de fleste faktisk taber sig lidt....

Ja jeg synes også det er dejligt at de holder lidt øje med en.

Anmeld

26. maj 2010

<3

lululupo skriver:

Øv at det ikke hjælper

Hvis det kan hjælpe så tog jeg 25kilo på men kun på de første 6mdr og tabte 16kilo på de første 3uger efter fødsel. Resten røg så da jeg stoppede med at amme (17mdr)

Anmeld

27. maj 2010

lulleh

tascia skriver:

ved godt det er knap så sexet, men støttestrømper er altså rigtig gode!

jeg døjede også med ualmindelig meget vand under min første graviditet, og på tros af jeg lavede venepumpeøvelser, drak vand, hævede fod enden i senge etc. så hjalp det ikke nok, men strømperne hjalp mig igennem de værste dage og om aftenen. og så må du ud og gå en masse turer, det er også med til at få vandet ud af kroppen.

er som nogle af de andre også overrasket over du har fået vanddrivende! jeg lå næsten på knæ 1,5 mdr. efter fødslen for at få min læge til at give mig vanddrivende (der kunne jeg stadig ikke få alm. sko på og vi var i oktober/november) så det lyder vildt han bare har sendt en recept når du oveni købet også er gravid.

husk på, der er ikke mange uger tilbage, så du skal nok klare den...

//Tascia

Nåårh ja støttestrømper. det havde jeg glemt, det må jeg da lige anskaffe mig og prøve .

selvom de ikke er særlig sexet  .

Anmeld

27. maj 2010

Svane83

Man kan få sådan nogle støttestrømper til at løbe i og de er altså lidt smartere, der er i hvertfald i nogle lidt sjovere farver, bare et forslag

Carina

Anmeld

27. maj 2010

lulleh

svane83 skriver:

Man kan få sådan nogle støttestrømper til at løbe i og de er altså lidt smartere, der er i hvertfald i nogle lidt sjovere farver, bare et forslag

Carina

hvor kan man købe sårn nogen henne ?

Anmeld

27. maj 2010

Svane83

Jeg har bla. set dem i sportsforretningerne, min søster løber med dem fordi hun har været operert i benet.

fandt nogen på den her hjemmeside:

http://www.loebeshop.dk/category/2615_2670?gclid=COvPqo2C86ECFUE43godMCosnw

Men jeg ved at de også findes i forskellige farver, min søsters er Pink

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.