Brand......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hold da op

Hvor var det godt i ikke var hjemme!!!!

Ting er bare ting, og selvom det kan være ærgeligt at miste noget værdifuldt eller noget med minder, er det trods alt det vigtigste at i er okay!

Lige præcis... Det eneste af betydning, som jeg går ud fra som er gået til, er nogle malerier fra min mormor...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Lige præcis... Det eneste af betydning, som jeg går ud fra som er gået til, er nogle malerier fra min mormor...

Og det er da også bare rigtig ærgeligt
Jeg ville blive drøn ked af det hvis jeg f.eks. mistede mine fotoalbums... men så igen... i kom heldigvis ikke noget til

Anmeld

26. maj 2010

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Hold da op hvor er jeg glad for at i ikke var hjemme.

Skidt pyt med de ting der stod i kælderen, det vigtigeste er dig og Malucca. Når nu du fortæller at Maluccas værelse er mest ramt af røg, så er jeg ekstra glad for at i ikke var hjemme.

Hvor bor i så nu Trine ? og hvor længe går der før i kan flytte hjem igen ?

Ja jeg er dælme også glad for, at vi ikke var hjemme når nu de bare godtog vi ikke var her.... Tænk hvis jeg bare havde sovet fra det.... og Lutten havde puttet på værelset....

Jeg er kommet hjem idag, efter rengøring.... Men jeg vil ikke ha´M her, pga. det er gjort rent i kemikaler... Så det skal lige fordampet. Så hun holder "ferie" hos mormor og morfar.

Knus til dig.

Anmeld

26. maj 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Og det er da også bare rigtig ærgeligt
Jeg ville blive drøn ked af det hvis jeg f.eks. mistede mine fotoalbums... men så igen... i kom heldigvis ikke noget til

Ja men som sagt ved jeg det ikke, da vi endnu ikke må være der nede, da tekniskafd. ikke er færdig med undersøge stedet... Så måske kan skadeservice rengøre dem....

Men ja pengebox med kopier af dine fotos (som ikke er digaítale) er hver at overvejer.

Anmeld

26. maj 2010

TbCp

malucca09 skriver:

Ja men som sagt ved jeg det ikke, da vi endnu ikke må være der nede, da tekniskafd. ikke er færdig med undersøge stedet... Så måske kan skadeservice rengøre dem....

Men ja pengebox med kopier af dine fotos (som ikke er digaítale) er hver at overvejer.

Det burde man nok ja..... og den dag der så sker noget med det ærger man sig over at man alligevel ikke fik det gjort

Anmeld

26. maj 2010

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Søndag eftermiddag kørte vi op til mine forældre.... Da vi havde spist ville Lutten ikke med hjem, for muuurbaaar (morfar) og hende legede rigtig godt....

Nåh jeg blev så enig med mig selvom vi kunne blive til mandag.

Mandagmorgen havde jeg fået lov at sove længe, MEN MEN MEN min telefon ringede, det var min x-svigerinde, hun ville lige sikre sig vi var ok óg ikke var røgforgiftede... og jeg var så rimelig forvirret på dette tidspunkt...

Langt om længe gik det op for mig at der havde været brand hjemme ved os.... Og 60 familier var blevet evakueret... 9 var indlagt på sygehuset.... Da jeg kommer helt til mig selv får jeg ringet til politiet for at høre hvad der præcis er sket..... Manden fortæller mig så at der har været en stor brand i vores kælder... og de har sparket min dør ind, da jeg ikke var hjemme for at sikre sig at vi ikke var der.... Han siger så jeg ikke skal Lutte med hjem, men køre hjem og tjekke hvad og om der er sket noget i lejlighede..

Nåh jeg køre hjem, opdager så min dør ikke er sparket ind, der er røget oppe hos os, især Maluccas værelser er ramt, da der er ventilaton udenfor hendes altandør, som kommer fra kælderen...

Jeg taler så med nogle andre bebor, de siger så at de havde oplyst brandfolkende at vi IKKE var der da min bil IKKE holdte der... Hvilke jer dybt rystet over, for der sker 2-4 gange om ugen jeg holder i andre gader, da der ikke er p-pladser ved mig... så rent fatisk kunne vi ha været der uden der "savnede" os...

Nåh men det er uden for mit rum, der har været brand, hvad der er sket er stadig uvist, da teknikkerne ikke har været der endnu... Men omkring ½-1 time før havde der været en eksplostionsagtig lyd... Jeg har desværre mistet de ting der var i rummet.. (apropro gemmer der i blandt barnevogn.

Men vigtigst af alt, så har vi det godt og der skete intet med os eller andre beboer... Dog kan vi ikke være hjemme endnu pga. røgpatikler-genere.

Nåh men bare lige en hurtig opdate og længere forklaring til jer der har sendt søde knus på FB.

Knus fra Trine og Dronningen....

Puha... Mikael fortalte mig det lige i går han havde set det på face.... det er gået forbi min lille næse. Jeg er glad for at høre i har det godt og ikke var hjemme, men skræmende de ikke havde været inde og tjekke om i var der. Håber snart i kan flytte hjem igen..

Mange knus og tanker her fra

Anmeld

26. maj 2010

sarahb

Er så glad for der ikke er sket jer noget. puha det er virkelig helt vildt...

Meget skræmmende, hele situationen. Men Der er vist en man kan takke for i ikke var hjemme.. puhhhaaaaa...

Anmeld

26. maj 2010

Barbamama

Uha altså! GODT I ikke var hjemme og hvor var det heldigt at Malucca ikke ville hjem!! Hvem har mon hvisket i hendes øre?

Det er da rimelig uhyggeligt at brandfolkene ikke har tjekket jeres lejlighed. Jeg ville da som nabo ikke stå og sige I ikke var der. Jeg ville da altid tænke: Hvad nu hvis..... Men puha I var der ikke og gudskelov for det!!!! Jeg håber da bare I kan komme hjem i vante omgivelser inden alt for længe. Knuuuus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.