malucca09 skriver:
Søndag eftermiddag kørte vi op til mine forældre.... Da vi havde spist ville Lutten ikke med hjem, for muuurbaaar (morfar) og hende legede rigtig godt....
Nåh jeg blev så enig med mig selvom vi kunne blive til mandag.
Mandagmorgen havde jeg fået lov at sove længe, MEN MEN MEN min telefon ringede, det var min x-svigerinde, hun ville lige sikre sig vi var ok óg ikke var røgforgiftede... og jeg var så rimelig forvirret på dette tidspunkt...
Langt om længe gik det op for mig at der havde været brand hjemme ved os.... Og 60 familier var blevet evakueret... 9 var indlagt på sygehuset.... Da jeg kommer helt til mig selv får jeg ringet til politiet for at høre hvad der præcis er sket..... Manden fortæller mig så at der har været en stor brand i vores kælder... og de har sparket min dør ind, da jeg ikke var hjemme for at sikre sig at vi ikke var der.... Han siger så jeg ikke skal Lutte med hjem, men køre hjem og tjekke hvad og om der er sket noget i lejlighede..
Nåh jeg køre hjem, opdager så min dør ikke er sparket ind, der er røget oppe hos os, især Maluccas værelser er ramt, da der er ventilaton udenfor hendes altandør, som kommer fra kælderen...
Jeg taler så med nogle andre bebor, de siger så at de havde oplyst brandfolkende at vi IKKE var der da min bil IKKE holdte der... Hvilke jer dybt rystet over, for der sker 2-4 gange om ugen jeg holder i andre gader, da der ikke er p-pladser ved mig... så rent fatisk kunne vi ha været der uden der "savnede" os...
Nåh men det er uden for mit rum, der har været brand, hvad der er sket er stadig uvist, da teknikkerne ikke har været der endnu... Men omkring ½-1 time før havde der været en eksplostionsagtig lyd... Jeg har desværre mistet de ting der var i rummet.. (apropro gemmer
der i blandt barnevogn.
Men vigtigst af alt, så har vi det godt og der skete intet med os eller andre beboer... Dog kan vi ikke være hjemme endnu pga. røgpatikler-genere.
Nåh men bare lige en hurtig opdate og længere forklaring til jer der har sendt søde knus på FB.
Knus fra Trine og Dronningen....
fååååååååååårk det var godt i ikke var hjemme!!! jeg er helt rystet! det er da forfærdeligt!