Nu vi snakker så meget DUM-skal vi så ikke snakke Single liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

CamiRon

LouiseLarsen skriver:

Hvorfor ville du ik ku føle dig tryg ved det...

Har du aldrig været useriøs og måske gjort nogen fjollede ting uden for dit job, men uden det påvirker dit arbejde....

Du skal ik ta det som et angreb, jeg forstår bare ik du dømmer hendes pædagogiske evner ud fra hendes side-job og et tv program....

Syntes der er stor forskel på at være useriøs uden for sit job og på at være useriøs på TV!

Uanset hvem man er, indeholder man kvaliteter, egenskaber, gode og dårlige vaner osv. som man bruger/viser både på sit job og i sit privatliv, det ville være mærkeligt andet. Dte fortæller unægteligt noget om ens personlighed. Og jeg ville bare ikke kunne se bort fra hendes skaberi på tv. Vi har alle grænser, og de er forskellige, men her går min og den vil jeg have lov at ha'!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

line melias mor

s.tina skriver:

Jeg går lige imod alle her

Men jeg er helt vild med stripper kone som i kalder hende

Jeg syntes hun har en fed personlighed, og virker som om hun er meget klar over at strip er fritid, men det er sit rigtige job der er fremtiden i.

Hun virker for mig som en der ved hvad hun vil Hun forstår at feste, og være ung, men samtidige syntes jeg hun kan tale sin egen sag. Ved godt mange er uenige med mig (og det er i ikke ene om) men jeg har sku respekt for hende

Og hun måtte gerne passe mit barn.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.