Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hende der stripperen
Nøøøøøøøj, puhadadadada - jeg kan ikke tåle synet af hende og hendes stemme - fåååååååååååååååårk den er som negle ned af en tavle:0)
Kom tøser, lad os bagtale - bitche osv:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Valle81 skriver: Hende der stripperen Nøøøøøøøj, puhadadadada - jeg kan ikke tåle synet af hende og hendes stemme - fåååååååååååååååårk den er som negle ned af en tavle:0) Kom tøser, lad os bagtale - bitche osv:0)
Haha.. Har lige oprettet en tråd magen til.. To sjæle - en tanke!
Jeg tænker såmænd bare hvornår babbe-lutterne hopper ud af den der guldkjole....
Jeg er SLET ikke til hende der leger julemand med Sidney Lee.....! Hun virker i mine øjne dybt overfladisk, og som en person der tror hun er mere end hun i virkeligheden er. Hun er bare ikke min kop the!
Lige mine ord... jeg får knopper af hende...
Mathildesmor skriver: Jeg er SLET ikke til hende der leger julemand med Sidney Lee.....! Hun virker i mine øjne dybt overfladisk, og som en person der tror hun er mere end hun i virkeligheden er. Hun er bare ikke min kop the!
Jep det er hendes stripperen - som også er pædagog:0)
Øhh, jeg ved godt at arbejdsliv og privatliv er to seperate ting - men bob bob bob:0)
hun er så møg klam..
men længe leve sidney
hehe ja hun snakker "Karriererkvinde" - hmm som hvad ? Stripper tror jeg ikke du kan komme sååå langt med..
Valle81 skriver: Jep det er hendes stripperen - som også er pædagog:0) Øhh, jeg ved godt at arbejdsliv og privatliv er to seperate ting - men bob bob bob:0)
Ja, jeg synes nok at jeg ku huske lidt om om hun var pædagog.... forhåbentligt ikke i en børnehave, haha...
Hov , hvad med ham der Martin? Hvad synes i der?..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128