Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Lægens svar var: "jeg kender ikke de omtalte piller, hold dig hellere i skyggen i stedet for" Såe... skrev jo til hende, at det var for at undgå solskoldning/soleksem. Men altså nogle gange er det så slemt, at jeg får soleksem, bare jeg går en tur sidst på eftermiddagen. Hvis jeg abstraherer fra min lyst til at være brun, synes jeg stadig det er svært at skulle holde sig i skyggen hele sommeren?? Jeg arbejder på et fritidscenter, og kan ikke nødvendigvis sidde i skyggen hele dagen. Solcreme hjælper ikke i alle tilfælde uanset faktor - men pillerne har været suveræne. Skal lægen bare have det at vide, eller skal jeg "acceptere dommen"?
Lægens svar var:
"jeg kender ikke de omtalte piller, hold dig hellere i skyggen i stedet for"
Såe... skrev jo til hende, at det var for at undgå solskoldning/soleksem. Men altså nogle gange er det så slemt, at jeg får soleksem, bare jeg går en tur sidst på eftermiddagen. Hvis jeg abstraherer fra min lyst til at være brun, synes jeg stadig det er svært at skulle holde sig i skyggen hele sommeren?? Jeg arbejder på et fritidscenter, og kan ikke nødvendigvis sidde i skyggen hele dagen. Solcreme hjælper ikke i alle tilfælde uanset faktor - men pillerne har været suveræne. Skal lægen bare have det at vide, eller skal jeg "acceptere dommen"?
Hvis du ikke er gravid kan jeg ike se at der skulle ske noget ved det. Elllers synes jeg da godt at du kan be lægen om at sætte sig lidt ind i de piller (undersøge det) da de jo virkelig hjælper dig. Held og lykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er ikke gravid, men forsøger at blive det...
Det du skal være opmærksom på er, at beta caroten kan omdannes til A vitamin i kroppen, hvilket på sigt kan være skadeligt for fostret, hvis man får for meget. Men så længe du ikke er gravid, er dette jo ik et problem..
Ja det fortalte hun også i Matas... Men problemet er jo, (hovedsageligt) at der vil gå nogle uger fra jeg bliver gravid til jeg finder ud af det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128