Beta Caroten piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.338 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

AnneBJ

Skal lige høre, om nogle af jer ved noget om de såkaldte gulerodspiller. Jeg plejer at spise dem 1-2 måneder før jeg skal sydpå, for ikke at blive solskoldet. De har hidtil fungeret super, ikke en eneste skoldning, men må man tage dem når man prøver at blive gravid? Og hvad når man er blevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

AnneBJ

Prøver lige at hive denne op igen, måske ved nogen noget i dag

Anmeld

26. maj 2010

L-Mortil3

AnneBJ skriver:

Prøver lige at hive denne op igen, måske ved nogen noget i dag

Står der ikke noget på pakken?

Anmeld

26. maj 2010

AnneBJ

Jeg har desværre ikke en pakke ved hånden, så det var bare den dovne løsning.. ellers må jeg jo bevæge mig i matas og spørge ad.. men måske nogle vidste det

Anmeld

26. maj 2010

L-Mortil3

Hvad jeg kan finde på Onkel Google, må man gerne tage Betacaroten under graviditet, så mon ikke du også må under prøvning

Anmeld

26. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mener sagtens du kan tage dem mens du prøver, og under graviditeten... 

Anmeld

26. maj 2010

AnneBJ

Årh hvor lækkert! TUsind tak for svar begge to, jeg spørger når jeg køber dem så, bare for en sikkerheds skyld, og så vender jeg lige tilbage med en update

Anmeld

26. maj 2010

Mutti2B

AnneBJ skriver:

Årh hvor lækkert! TUsind tak for svar begge to, jeg spørger når jeg køber dem så, bare for en sikkerheds skyld, og så vender jeg lige tilbage med en update

Jeg sidder her med en pakke og der står:

Bør kun efter aftale med læge eller sundhedsplejerske anvendes af gravide

Jeg bruger dem også

Anmeld

26. maj 2010

AnneBJ

Så er det da godt der er opfundet e-konsultation hos lægen.. så sender jeg da bare hende en mail og hører hendes mening

Anmeld

27. maj 2010

AnneBJ

Lægens svar var:

"jeg kender ikke de omtalte piller, hold dig hellere i skyggen i stedet for"

Såe... skrev jo til hende, at det var for at undgå solskoldning/soleksem. Men altså nogle gange er det så slemt, at jeg får soleksem, bare jeg går en tur sidst på eftermiddagen. Hvis jeg abstraherer fra min lyst til at være brun, synes jeg stadig det er svært at skulle holde sig i skyggen hele sommeren?? Jeg arbejder på et fritidscenter, og kan ikke nødvendigvis sidde i skyggen hele dagen. Solcreme hjælper ikke i alle tilfælde uanset faktor - men pillerne har været suveræne. Skal lægen bare have det at vide, eller skal jeg "acceptere dommen"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.