Ingen hjælp til de barnløse? Hvad er det for en regering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

netdaddy

Vi fik (heldigvis) aldrig brug for behandlingen da vi skulle have børn, men vi var tæt på, så mit p.. begyndte også at koge over da jeg hørte forslaget i aftes.

Det kan virkelig ikke være rigtigt at man på den måde vil marginalisere en gruppe mennesker der mere eller mindre uforskyldte er barnløse.

Man snakker så meget om udkantsdanmark og indsatser ift. at bringe yderområderne i Danmark på ret kurs.

Hvad med at fokusere på at skabe en ordentlig fremtid for Danmark som som helhed? Hvis ikke vi selv føder de børn der skal til for at opretholde en befolkningsmængde der kan retfærdiggøre at vi kan fortsætte vores levestandard kan vi for mig at se lige så godt sætte landet til salg til højest bydende og så helt slette landet Danmark af verdenskortet, for det er alligevel det der vil ske så længe vi tager imod invandrere med masser af børn (skal lige siges jeg intet har imod invandrere). For på den måde vil invandrergrupperne til sidst udgøre langt størstedelen af befolkningen alligevel.

Hvad angår børnechecken synes jeg det er fair nok.
Kan i det hele taget ikke se hvorfor staten skal være medforsørger af de børn vi selv vælger at få.
Så fjern da børnechecken helt og brug den besparelse på at gøre dagpleje/vuggestue/børnehave billigere - altså kanaliser besparelsen ud hvor den virkelig vil gøre gavn, så vi kan få ordentlige forhold for vores børn der hvor de tilbringer en uforholdsmæssig stor del af deres tid/liv.

Så jeg kan kun støtte op om modstanden mod det fremlagte spareforslag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

BubbieBear

Alexis skriver:

Er i fuldstændig samme situation...

Åndssvage regering....Riv lige mig hjerte ud og tramp på det et par ekstra gange, det er åbenbart ikke nok vi slås med i forvejen

præcis

Som om vi ikke er blevet straffet hårdt nok! Næh nej, der skal self lige trampes en ekstra gang!

Anmeld

26. maj 2010

Tulle28

Tut skriver:

Jeg har aldrig selv haft brug for kunstig befrugtning.

Men da jeg hørte i nyhederne at de ville skære det væk, så blev jeg mildest talt pisse tosset.

De kan skære i dagpenge, børnefamilieydelse mm. Men fandme ikke kunstig befrugtning.

Jeg støtter jer sgu.

Enig!!

Anmeld

28. maj 2010

Rødhætte

Synes også det er total til grin.. Har heltl ondt i maven over det.. Man må ikke stresse når man ønsker graviditet, men nu er der da virkelig endnu en ting at gå at være frusteret over!

Venstre skal bare ud!!

Anmeld

31. maj 2010

Ansemusen

FØJ!!! Hele regeringens måde at håndtere tingene på gør mig fysisk dårlig og meget utryg! Synes dette er en af mange groteske ting som VKO har præsteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.