Er det Stress eller bare en nede periode?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Dit har da været noget slemt... Godt du har det godt igen...

Det var rigtig slemt Jeg bad heldigvis om hjælp hurtigt så jeg kunne få det bedre.

Også derfor du bare skal afsted til lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det var rigtig slemt Jeg bad heldigvis om hjælp hurtigt så jeg kunne få det bedre.

Også derfor du bare skal afsted til lægen

Ja, jeg bestiller tid en ved lægen til på mandag, hvis de har en, eller på fredag...

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal for det sagt der hvor jeg er. Jeg er på kontanthjælp og i aktivering.

Anmeld

25. maj 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Ja, jeg bestiller tid en ved lægen til på mandag, hvis de har en, eller på fredag...

Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal for det sagt der hvor jeg er. Jeg er på kontanthjælp og i aktivering.

Prøv at snakke med lægen om hvordan du får det sagt til stedet du er. Det kan han/hun helt sikkert hjælpe med, det gjorde min læge

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Prøv at snakke med lægen om hvordan du får det sagt til stedet du er. Det kan han/hun helt sikkert hjælpe med, det gjorde min læge

Det må jeg prøve..

Håber hvert fald den bedste løsning, hvis det enten er stress eller en depri.

Anmeld

25. maj 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Det må jeg prøve..

Håber hvert fald den bedste løsning, hvis det enten er stress eller en depri.

Du skal nok få den rigtige hjælp. Hvis du har lyst kan du bare skrive privat til mig

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Du skal nok få den rigtige hjælp. Hvis du har lyst kan du bare skrive privat til mig

Tak skal du have...

Kan være jeg skriver til dig en af dagene...

Anmeld

25. maj 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Tak skal du have...

Kan være jeg skriver til dig en af dagene...

Bare i orden

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Jeg vil bestille tid online via nettet, hvad kan jeg f.eks skrive i bemærkninger?

Anmeld

25. maj 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Jeg vil bestille tid online via nettet, hvad kan jeg f.eks skrive i bemærkninger?

Måske dine symptomer..og at det skal være en dobbelt tid. Når det handler om sådan noget plejer min læge at sætte mere tid af så man har tid til at snakke ordentligt om tingene.

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Måske dine symptomer..og at det skal være en dobbelt tid. Når det handler om sådan noget plejer min læge at sætte mere tid af så man har tid til at snakke ordentligt om tingene.

Super... Jeg takker mange gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.