Jeg er i TV i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Bavianis

Zette skriver:

Pyh søde Susanne, det må godt nok være hårdt - hvor er du sej at du vil se det alene. Jeg skal se det og har allerede helt ondt i maven over det.

Håber du kommer igennem afsnittet.

Kærlig hilsen

Zette

Ja, jeg har også overvejet at vente til søndag - men det kan man jo alligevel ikke...

Det er som at se tilbage i tiden - hvor man stadig havde håbet. Men det værste bliver skanningen, det bliver slemt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

smokin

Bavianis skriver:

Ja, jeg har også overvejet at vente til søndag - men det kan man jo alligevel ikke...

Det er som at se tilbage i tiden - hvor man stadig havde håbet. Men det værste bliver skanningen, det bliver slemt...

Så må du love mig at du ser scanningen med en eller anden der kan støtte dig. Det er vel forhåbentlig først i næste afsnit? Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige  - synes du har tacklet det hele så flot og modigt.

Ville ønske jeg kunne se det sammen med dig. Men vil helt sikkert tænke på dig når jeg ser det.

Anmeld

25. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det må jeg se, selvom det er en trist erfære...

Anmeld

25. maj 2010

Shibby

Der er da ikk noget nu..mener du 21 istedet

Det må da være bittersødt at skulle se det. Nu gruer jeg for at se det Håber du er okay ellers er baby.dk klar til at hjælpe dig

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Shibby skriver:

Der er da ikk noget nu..mener du 21 istedet

Det må da være bittersødt at skulle se det. Nu gruer jeg for at se det Håber du er okay ellers er baby.dk klar til at hjælpe dig

Det kører på v2 lige nu

Anmeld

25. maj 2010

Pige2009

Nu kommer det!

Anmeld

25. maj 2010

eliasogmor

Bavianis skriver:

Hej med Jer.

Til alle de der har fulgt med, med alt det med August, så er det i aften kl 20.00 jeg er med i Alarm 112 på TV2. Jeg har ikke selv set det endnu, så jeg er selv spændt på at se det.

Ha en god aften.

Kærligst Susanne.

åhh lille pus...

Anmeld

25. maj 2010

NaFe

Puhaa...Jeg tuder allerede...

Anmeld

25. maj 2010

Shibby

Sidder med tårer i øjnene..!

Anmeld

25. maj 2010

LinLin

NaFe skriver:

Puhaa...Jeg tuder allerede...

Også mig ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.