Jeg er i TV i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

VIPpigen

Bavianis skriver:

Hej med Jer.

Til alle de der har fulgt med, med alt det med August, så er det i aften kl 20.00 jeg er med i Alarm 112 på TV2. Jeg har ikke selv set det endnu, så jeg er selv spændt på at se det.

Ha en god aften.

Kærligst Susanne.

Puha, det må da virke helt forkert!! Har fulgt din triste historie lidt på sidelinjen, så vil rigtig gerne se udsendelsen i aften. Men for pokker, hvem giver jeg skylden hvis jeg begynder at

Håber i ellers har det godt, og er kommet godt igennem det.

VIP - Der bare har fulgt lidt med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Mutti2B

incognito skriver:

Jeg har lige tjekket

Søndag kl. 12.55

Tusind tak

Anmeld

25. maj 2010

lollandpigen

Super du lige mindede mig om at det komme ri aften vil rigtigt gerne se det....

Ja bliver nok mærkeligt for jer at se det igen, kan godt være det hele lige komme rfrem igen??!! Er rigtigt glad for at høre I har det godt igen det er svært at komme sig igen efter sådan en forfærdelig og bestemt ikke rimelig oplevelse.....

De største knus

Anmeld

25. maj 2010

Sofia

Det vil jeg gerne se Susanne, håber det bliver okay for dig og Gregers at se det på trods af omstændighederne.

Anmeld

25. maj 2010

Bavianis

VIPpigen skriver:

Puha, det må da virke helt forkert!! Har fulgt din triste historie lidt på sidelinjen, så vil rigtig gerne se udsendelsen i aften. Men for pokker, hvem giver jeg skylden hvis jeg begynder at

Håber i ellers har det godt, og er kommet godt igennem det.

VIP - Der bare har fulgt lidt med.

Sådan har jeg det faktisk også... Gregers er på aftenvagt i aften, så jeg skal se det alene, det er MEGET mærkeligt... Meeen, det skal nu nok gå

Anmeld

25. maj 2010

VIPpigen

Bavianis skriver:

Sådan har jeg det faktisk også... Gregers er på aftenvagt i aften, så jeg skal se det alene, det er MEGET mærkeligt... Meeen, det skal nu nok gå

Jaa, det gør det altid. hvad der ikke slår os ihjel gør os jo kun stærkere

Anmeld

25. maj 2010

NinaNymannMadsen

så kunne det være man skulle se det

Anmeld

25. maj 2010

BinaMor

det vil jeg se  

Anmeld

25. maj 2010

Bavianis

Puha, nu synes jeg godt nok jeg er spændt - og lidt nervøs...

Anmeld

25. maj 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Puha, nu synes jeg godt nok jeg er spændt - og lidt nervøs...

Det kan jeg godt forstå. Ét er at skulle i TV, noget andet er emnet og dine følelser omkring det. Men hold op, hvor jeg synes du er sej, Susanne.. Jeg vil se det, og sikkert med blandede følelser. Men jeg tager hatten af for at I har valgt, at Danmark stadig må få en bid af historien. Kommer alle til at kende den triste skæbne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.