Vi skal have en dreng! aner ikke med navn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Lillefe

lion skriver:

Tillykke med din dreng.

Ja navne kan være svært.

Hvad med:

Mikkel

Martin

Emil

Wiliiam

Oliver

Frederik

Victor

Nico

Ej Nico det er et godt navn!! det kunne måske være man kunne lokke kærsten til det.. det er også med N.. hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Lillefe

Skouboe skriver:

Tillykke

I har heldigvis noget tid til at blive enige om et navn endnu..

Ja pyha men han siger nej til alt..

Anmeld

26. maj 2010

Lillefe

Karo skriver:

Så fik du ret i at det bliver en dreng

I skal nok finde et navn, der er helt sikkert mange gode foreslag.

ja hehe... sagde jeg også til min kæreste..

Anmeld

26. maj 2010

Lillefe

Yrsa skriver:

Hihi...stædige mand du har dig der...men dejligt han har en mening.

Anton og Asta er da også fantastiske...og Luna, det har så god en klang.. men det er svært med de navne...må være nemmere selv at kunne bestemme...

Anton er også sødt desværre hedder min kærste's nevø det ;(

Anmeld

26. maj 2010

Lillefe

Stort tillykke smukke.. En lille dreng, det er jo fantastisk..

Ja du kender jo mig jeg er til mere specielle og internationale navne, der både kan siges på engelsk og dansk hvis ungerne skulle ende med at ville til udlandet..

tak selv smukke Hehe ja sådan har jeg det også det skal kunne siges på engelsk det er mit krav, da min far bor i Australien er der stor sandsynlighed for at mine børn kommer til udlandet

Anmeld

26. maj 2010

3drenge

Perl skriver:

VI har i dag været til scanning og fik at vide det er en dreng, er helt vildrede har ikke lige navnet på en dreng.. syntes det er så sævrt men er super glad for at prøve at have en lille dreng også

Tillykke med den lille dreng Vi har 3 af slagsen og de hedder

Lukas

Silas

Elias

Synes også det er rigtig svært det med navne, men synes det er lykkedes os, at finde 3 navne der passer lidt sammen

Held og lykke med den kommende lillebror

Anmeld

26. maj 2010

Lillefe

3drenge skriver:

Tillykke med den lille dreng Vi har 3 af slagsen og de hedder

Lukas

Silas

Elias

Synes også det er rigtig svært det med navne, men synes det er lykkedes os, at finde 3 navne der passer lidt sammen

Held og lykke med den kommende lillebror

tak tak

Anmeld

26. maj 2010

Nadia&Daniel

Navne som vi (mest mig) har tænkt på:

Dreng:

-          Emil : Fransk drengenavn afledt af det latinske ord æmilius, der betyder "venlig". Kan også staves Emile. I perioden 1985-1996 fik 5.558 danske drenge navnet Emil. Ifølge Danmarks statistik var der 16051 personer med navnet Emil i Danmark pr 1. januar 2008.

-          Frederik : Tysk navn, der egentlig betyder "fred - hersker". Navnet Frederik har været kendt i Danmark siden det 12. århundrede og er blevet udbredt gennem kongerækken efter 1500-tallet. Navnet svarer til det tyske Friedrich og det svenske Fredrik. I perioden 1985-1996 fik 6.834 danske drenge navnet Frederik. Ifølge Danmarks statistik var der 18942 personer med navnet Frederik i Danmark pr 1. januar 2008.

-          Noah : Engelsk drengenavn afledt af det hebraiske navn Noach, der betyder "fredlig". I perioden fra 1985-1996 fik 28 danske drenge navnet Noah. Ifølge Danmarks statistik var der 3212 personer med navnet Noah i Danmark pr 1. januar 2008.

-          Philip : Græsk drengenavn, der betyder "den der elsker heste". Kan også staves Filip. I perioden 1985-1996 fik 1.817 danske drenge navnet Philip. Ifølge Danmarks statistik var der 4564 personer med navnet Philip i Danmark pr 1. januar 2008.

-          Victor : Latinsk drengenavn, der betyder "sejrherre". Benyttet som kongenavn i Italien. Kan også staves Viktor, Wictor og Wiktor. I perioden 1985-1996 fik 1.103 danske drenge navnet Victor. Ifølge Danmarks statistik var der 6029 personer med navnet Victor i Danmark pr 1. januar 2008.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.