Vi skal have en dreng! aner ikke med navn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

lion

Tillykke med din dreng.

Ja navne kan være svært.

Hvad med:

Mikkel

Martin

Emil

Wiliiam

Oliver

Frederik

Victor

Nico

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

Svei

Valle81 skriver:

Hjertelig tillykke:0)

Her har vi en Anton:0) Og min bonus søn hedder Sebastian:0)

Ellers er jeg vild med

Karl, August, Konrad, Bertram og Jeppe:0)

Christina

Hvor sjovt.,.. mine drenge hedder Jeppe, Bertram og Konrad.. men ja., jeg synes jo også det er smukke navne..

Anmeld

26. maj 2010

Skouboe

Tillykke

I har heldigvis noget tid til at blive enige om et navn endnu..

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Yrsa skriver:

Hvor sjovt.,.. mine drenge hedder Jeppe, Bertram og Konrad.. men ja., jeg synes jo også det er smukke navne..

:0)

Ja det ved jeg, og eeeeeeeeeeeelsker de navne:0)

Anmeld

26. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med jeres dreng

Anmeld

26. maj 2010

Svei

Valle81 skriver:

:0)

Ja det ved jeg, og eeeeeeeeeeeelsker de navne:0)

Ihhh... dejligt der er andre der også kan lide de navne jeg har valgt til mine....

Anmeld

26. maj 2010

Valle81

Yrsa skriver:

Ihhh... dejligt der er andre der også kan lide de navne jeg har valgt til mine....

:0) Ja det er så dejligt:0)

Jeg er virkelig pjattet med de navne - og havde virkelig fat i mine største hundeplageøjne da vi skulle vælge navn til purken  - men manden min er meget kræsen og der var sku ikke mange navne jeg kunne få ham til at bide på:0)

Så her blev det jo så Anton - hvilket jeg selvfølgellig også er pjattet med:0)

Hvis vi får flere børn, så slår jeg bestemt igen for de navne og bliver det en pige - så ælsker jeg Liva ( det vil manden ikke høre tale om) og ellers er vi enige om Luna:0)

Se det var nemmere da jeg skulle bestemme hvad Asta skulle hedde - der var jo kun mig:0) He he - ej det mener jeg ikke - men det er underligt at skulle blive enig med en, når jeg altid selv bare har bestemt:0)

Anmeld

26. maj 2010

Karo

Så fik du ret i at det bliver en dreng

I skal nok finde et navn, der er helt sikkert mange gode foreslag.

Anmeld

26. maj 2010

Svei

Valle81 skriver:

:0) Ja det er så dejligt:0)

Jeg er virkelig pjattet med de navne - og havde virkelig fat i mine største hundeplageøjne da vi skulle vælge navn til purken  - men manden min er meget kræsen og der var sku ikke mange navne jeg kunne få ham til at bide på:0)

Så her blev det jo så Anton - hvilket jeg selvfølgellig også er pjattet med:0)

Hvis vi får flere børn, så slår jeg bestemt igen for de navne og bliver det en pige - så ælsker jeg Liva ( det vil manden ikke høre tale om) og ellers er vi enige om Luna:0)

Se det var nemmere da jeg skulle bestemme hvad Asta skulle hedde - der var jo kun mig:0) He he - ej det mener jeg ikke - men det er underligt at skulle blive enig med en, når jeg altid selv bare har bestemt:0)

Hihi...stædige mand du har dig der...men dejligt han har en mening.

Anton og Asta er da også fantastiske...og Luna, det har så god en klang.. men det er svært med de navne...må være nemmere selv at kunne bestemme...

Anmeld

26. maj 2010

sarahb

Stort tillykke smukke.. En lille dreng, det er jo fantastisk..

Ja du kender jo mig jeg er til mere specielle og internationale navne, der både kan siges på engelsk og dansk hvis ungerne skulle ende med at ville til udlandet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.