På den anden side af jobsamtalen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Spørgsmålet er ikke om, de tilbyder dig jobbet..........men hvornår.

Sender en masse positiv energi til Varde...............så de ikke skal bruge en uge, til at tænke.

Hvor er du sød Mette - TAK fordi du tror på det!

Håber at den positive energi når Varde ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Vinker

TbCp skriver:

Jeg er SIKKER på at du får det!!!

Hihihi men altså ret sjovt med kaffen
OMG hvis folk havde stillet sådan en kop foran mig, inden jeg begyndte at drikke kaffe, så ved jeg ikke havd jeg ville have gjort.... proppet en halv liter sukker i

Jeg krydser alt hvad jeg kan!

TAK fordi du også tror på det - Det varmer virkelig meget!

Hihi ja, den med kaffen er da også lidt til at grine af. Men så godt opdraget som jeg er og med det jeg har lært på kurset så drak jeg pænt kaffe sammen med de to mænd. Har lært at det er godt at genspejle chefen ved at man gør det samme. Det skaber sympati. Så derfor drak jeg pænt min kaffe og jeg huskede også at sige tak for den bagefter - Det har desværre nu resulteret i at jeg render ret mange gange på toilet.....

Anmeld

25. maj 2010

TbCp

Vinker skriver:

TAK fordi du også tror på det - Det varmer virkelig meget!

Hihi ja, den med kaffen er da også lidt til at grine af. Men så godt opdraget som jeg er og med det jeg har lært på kurset så drak jeg pænt kaffe sammen med de to mænd. Har lært at det er godt at genspejle chefen ved at man gør det samme. Det skaber sympati. Så derfor drak jeg pænt min kaffe og jeg huskede også at sige tak for den bagefter - Det har desværre nu resulteret i at jeg render ret mange gange på toilet.....

Hihihihi

Ja hvis man ikke er vant til at drikke kaffe så sætter det dælme gang i systemet

Anmeld

25. maj 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hihihihi

Ja hvis man ikke er vant til at drikke kaffe så sætter det dælme gang i systemet

Ja det ska jeg da lige love for - Gratis tarmskyl

Anmeld

25. maj 2010

lion

Jeg krydser min fingre for at du får det job og at de sender dig til Esbjerg

Anmeld

25. maj 2010

JustAnotherName

Håber jobbet bliver dit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.