Så er jeg vel hjemme igen. Startede ellers så flot ud med at køre forkert - mest takket være krak.... Er ikke lige så kendt i Varde så til sidst var det godt nok en kamp mod uret. Men det er jo heller ikke nemt når krak siger man ska til venstre når det egentlig er til højre..... men jeg nåede det heldigvis til tiden, puuuuh
Med til samtalen var souchefen og så hans chef. To meget stille og rolige mænd der var nemme at snakke med. Mens ham chefen snakker i mobil inden samtalen går igang stiller han en kop kaffe foran mig.... Og jeg drikker normalt ikke kaffe.... Han siger så; ja jeg ved slet ikke om du drikker kaffe? Mig; øhm nej men det gør jeg nogen gange :) Så måtte jeg pænt sidde der og drikke kaffe når nu han havde serveret det for mig. Jeg kom da næsten igennem hele koppen, haha
Jeg startede ud med at finde ud af at Varde selvfølgelig også er præget af turistme ligesom Blåvand og derfor har jeg nok ikke mulighed for sommerferie i juli, august. God start på samtalen.... Har jo ikke haft mulighed for at holde ferie med Morten stort set de sidste 2 år fordi han kun har tid til ferie sådan rigtig om sommeren....
Nå, men ellers gik samtalen nu meget fin. Jeg fik fortalt en masse i et alt for hurtigt tempo, men tror jeg fik solgt mig selv meget godt.
Fik også forklaret dem at onsdag og torsdag ville jeg være nødsaget til at gå senest kl 16 eftersom Morten arbejder i Odense de dage og derfor skal jeg kunne hente i vuggestuen. Det lød til at det ikke var det store problem. Men jeg ville få to sene vagter om ugen og jeg sagde at de jo feks så bare kunne ligge mandag og tirsdag! Så langt så godt. Ingen blev skræmt der.....
Fik afvide at der ville være meget kassearbejde - altså meget tid hvor man sidder ved kassen. Og så ville man skulle bruge meget tid på vareopfyldning, men det skræmte mig nu ikke. Jeg er jo butiksvant - Dette er "blot" andre varer i bund og grund.
Og så var der også snak om at hvis jeg blev ansat så kunne det være at jeg i fremtiden kunne komme til at arbejde i Lidl i Esbjerg i stedet. Se dét ville jo passe mig endnu bedre!
Jeg fik af vide at de ikke havde kaldt så mange til samtale. Kun de bedst kvalifiserede. De havde nemlig sorteret groft. Og jeg kunne forvente svar om en lille uge ca. De var nemlig ikke så hurtige, indrømmede dig.
Chefen ville iøvrigt tage referencer på mig så han vil ringe til Blåvand og høre hvad de har at sige om mig. Det er så nu det er godt at jeg har fået renset luften med Christina i Coast Kids og i det hele taget er gået derude fra uden at smække for meget med døren.....
Ja vi må se hvad det hele ender med..... Jeg ved ikke hvad jeg selv tror og ønsker, men jeg regner da stærkt med at sige ja hvis jeg blir tilbudt jobbet....