Langt om længe er vurderingen færdig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Shibby

june1987 skriver:

åhh jeg forstår dig så meget, lige nu føler jeg at jeg taler til en væg og jeg føler at da ikke gider at lytte glæder mig til at se hvad det bliver til.. de er ved at sende ind til ppr er nu, hun har været på aalborg sygehus der også mente hun har det, jeg har lavet nogen skemaer som ud fra det hun har det.. så nu venter vi yderligere hvad der skal ske.. 

cecilia har også altid været meget special

Det er hurtigt at i allerede er nået dertil. Det har vi først lige afsluttet

Når i allerede er nået dertil,så lytter de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Becks

Nemlig..Men han skulle være fyldt 4-sagde da han fyldte 3. Da han så fyldte 4 sagde jeg skulle vente til han fyldte 5. Gav mig til at tude og havde givet op. Så måtte vi bare se hvad tiden ville bringe..men så fortalte jeg at vi skulle flytter til københavn-og pludselig fra den ene dag til anden kom der gang i diverse teste og nu er vurderingen færdig

De sgu utrolige.. Men fedt for jer, de endelig tog fingeren ud af måsen og kom i sving!

Anmeld

25. maj 2010

Shibby

Tutter skriver:

De sgu utrolige.. Men fedt for jer, de endelig tog fingeren ud af måsen og kom i sving!

Det er så fedt

Anmeld

25. maj 2010

june1987

Shibby skriver:

Det er hurtigt at i allerede er nået dertil. Det har vi først lige afsluttet

Når i allerede er nået dertil,så lytter de

ja heldigvis jeg har godt nok også stampet i jorden og jeg har kæmpet men nu hjælper det også at min egen psykolog hjælp mig til hvordan jeg skulle håndtere fagpersonerne og hvad jeg skulle sige så det er bare så dejligt

Anmeld

25. maj 2010

Shibby

Jeg er glad på dine vejne

Anmeld

25. maj 2010

Silvermist1

Det må være dejligt at I endelig bliver taget alvorligt. Du må være lettet, da det nok giver en del mere ro i sjælen.

Jeg ønsker dig og dejlige Mikkel alt godt fremover. Jeg synes at I klarer det flot. Han er sådan en dejlig dreng  Jeg nyder at følge Jer i De Unge Mødre.

Anmeld

27. maj 2010

Shibby

Tak til silver ^^

Det er dejligt at være et skridt videre! Endnu federe at have en dejlig kæreste at dele det med

Anmeld

27. maj 2010

håber snart det er os

hvor dejligt for jer at i nu bliver hørt

knuzzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.