Langt om længe er vurderingen færdig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.649 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Shibby

I dag er en mærkedag...!! Jeg har ventet på den her dag siden mikkel var 1½..!

Mikkel er næsten 4½,men.. Alderssvarne er han ikke Han er ca 2½-3 år gammel.. Det var lidt et slag i ansigtet  men..Jeg har læænge haft på fornemmelsen at der var noget galt,og endelig -langt om længe bakker børnehaven og ppr mig op..! Mikkel har muligvis adhd i en af de hårde grader,-det kommer ikke som en overraskelse da jeg har nævnt det fra starten da jeg følte mikkel var anderledes. Når vi flytter kommer der en henvisning for undersøgelse af adhd på hospitalet derover

Men endelig: Vi er kommet et skridt videre! Sikke en lettelse at der endelig er støtte omkring ham i den her grad! Alt den tid der er gået er blevet brugt på udredning,og hvor er det en lettelse at folk lytter nu!  WEeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

B&J

Sååå dejligt stort tillykke.... det må være så dejligt når endelig folk vil lytte til en og man kan gøre noget ved tingene...

Anmeld

25. maj 2010

june1987

hvor dejligt søde katherina..

det er det samme vi er ved med cecilia og vi regner også med hun har en grad af adhd...

super skønt for jer

Anmeld

25. maj 2010

Shibby

B&J skriver:

Sååå dejligt stort tillykke.... det må være så dejligt når endelig folk vil lytte til en og man kan gøre noget ved tingene...

meget! De sidste 3 år føler jeg at jeg har talt til samtlige vægge istedet for mennesker Ingen handling..Hader når folk snakker og røven den går! Men endelig bliver det til mere end snak :`) Kunne græde af glæde..!

Anmeld

25. maj 2010

Shibby

june1987 skriver:

hvor dejligt søde katherina..

det er det samme vi er ved med cecilia og vi regner også med hun har en grad af adhd...

super skønt for jer

Tak.. & Held og lykke med hende june. Hvis hun bare minder om mikkel så ved jeg hvordan du har det

Anmeld

25. maj 2010

B&J

Shibby skriver:

meget! De sidste 3 år føler jeg at jeg har talt til samtlige vægge istedet for mennesker Ingen handling..Hader når folk snakker og røven den går! Men endelig bliver det til mere end snak :`) Kunne græde af glæde..!

kan jeg godt forstå dejligt når der sker noget og ikke bare en masse snak

Anmeld

25. maj 2010

Becks

Shibby skriver:

I dag er en mærkedag...!! Jeg har ventet på den her dag siden mikkel var 1½..!

Mikkel er næsten 4½,men.. Alderssvarne er han ikke Han er ca 2½-3 år gammel.. Det var lidt et slag i ansigtet  men..Jeg har læænge haft på fornemmelsen at der var noget galt,og endelig -langt om længe bakker børnehaven og ppr mig op..! Mikkel har muligvis adhd i en af de hårde grader,-det kommer ikke som en overraskelse da jeg har nævnt det fra starten da jeg følte mikkel var anderledes. Når vi flytter kommer der en henvisning for undersøgelse af adhd på hospitalet derover

Men endelig: Vi er kommet et skridt videre! Sikke en lettelse at der endelig er støtte omkring ham i den her grad! Alt den tid der er gået er blevet brugt på udredning,og hvor er det en lettelse at folk lytter nu!  WEeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Åh hvor dejligt, at der endelig er kommet lidt skub i tingene

Kan godt forstå du er glad, må heler ikke være fedt, når fagfolk ikke lytter til én, for hvem kender sit barn bedre end end en selv?

Anmeld

25. maj 2010

june1987

åhh jeg forstår dig så meget, lige nu føler jeg at jeg taler til en væg og jeg føler at da ikke gider at lytte glæder mig til at se hvad det bliver til.. de er ved at sende ind til ppr er nu, hun har været på aalborg sygehus der også mente hun har det, jeg har lavet nogen skemaer som ud fra det hun har det.. så nu venter vi yderligere hvad der skal ske.. 

cecilia har også altid været meget special

Anmeld

25. maj 2010

grinny

Hvor det dejligt de endelig hører efter, forstår godt at du er super glad  

Hvor er det bare skønt at i kan komme et skridt videre i stedet for hele tiden at skulle stå stille.

Anmeld

25. maj 2010

Shibby

Tutter skriver:

Åh hvor dejligt, at der endelig er kommet lidt skub i tingene

Kan godt forstå du er glad, må heler ikke være fedt, når fagfolk ikke lytter til én, for hvem kender sit barn bedre end end en selv?

Nemlig..Men han skulle være fyldt 4-sagde da han fyldte 3. Da han så fyldte 4 sagde jeg skulle vente til han fyldte 5. Gav mig til at tude og havde givet op. Så måtte vi bare se hvad tiden ville bringe..men så fortalte jeg at vi skulle flytter til københavn-og pludselig fra den ene dag til anden kom der gang i diverse teste og nu er vurderingen færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.