Udbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

De er bestemt ikke samarbejdsvillige, man skal helst vide reglerne helt hvis man bare skal presse dem lidt hvis man ved man har ret....

Yep... jeg havde en kamp med en sagsbehandler her i vejle, som ikke ville udbetale nogen penge de skyldte mig, det var omkring 10.000. Havde vundet en sag mod dem, og skulle have en udbetaling, men den mente de ikke de skulle give, for de ankede sagen, så kunne jeg få pengene bagefter, for nu hvis de vandt så skulle jeg betale dem tilbage igen. sagde det ikke var noget problem, da jeg så bare ville lave en lukket konto til dem, men det kunne bare slet ikke komme på tale. og da jeg så fik at vide at de havde tabt ankesagen så skulle jeg slås med dem igen for de penge, de var meget modvillige i at udbetale dem, for dem skulle jeg da bestemt ikke have. det tog over 1 måned før de ville udbetale dem, og havde fat på statsforvaltningen pga det.

Men kontakt dem, og forklar du ikke kan få det til at hænge sammen hvis du ikke får pengene i starten af måneden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

jeg er på kontant hjælp. du for penge til d. 1. men kun de dage du har været under sytemet

okay det vil sige jeg har søgt fra den 20 maj hvor min ferie sluttede så jeg skulle gerne få for de dage fra den 20 maj til den 31 maj her den 1 juni??

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

Ja det gør du

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

Miia90 skriver:

Ja det gør du

Super så håbe rjeg bare de kan nå det.. Mange tak for hjælp er altid rart at kunne få lidt råd fra andre...

Anmeld

25. maj 2010

Mira0911

Vil mene du får penge fra din første ledighedsdag frem til 31. Maj...

Hæng mig ikke op på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.