Udbetaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej Tøser...

Håber I kan hjælpe.... Je ghar ansøgt om kontanthjælp fra den 20 maj 2010 er der nogle der ved om de bliver udbetalt her til den 1 juni elelr jeg skal vente helt til den 1 juli hvilket jeg vil have svært ved......

Håber I kan hjælpe......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Hej Tøser...

Håber I kan hjælpe.... Je ghar ansøgt om kontanthjælp fra den 20 maj 2010 er der nogle der ved om de bliver udbetalt her til den 1 juni elelr jeg skal vente helt til den 1 juli hvilket jeg vil have svært ved......

Håber I kan hjælpe......

Uhh, det ved jeg ikke helt, måske du kan få betalt dem fra den 20, til den 31 udbetalt i starten af måneden, men er ikke sikker. Ved at her i vores kommune skal de gerne have 14 dage eller mere til at få styr på alle ting inden de kan udbetale noget. Men ja, er dig lidt svar skyldig. Har du spurgt ved kommunen??

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Uhh, det ved jeg ikke helt, måske du kan få betalt dem fra den 20, til den 31 udbetalt i starten af måneden, men er ikke sikker. Ved at her i vores kommune skal de gerne have 14 dage eller mere til at få styr på alle ting inden de kan udbetale noget. Men ja, er dig lidt svar skyldig. Har du spurgt ved kommunen??

Nej har ikke spurt men havde lidt samme overvejlser at de måske ville komme til udbetaling omkring den 8 juni som også ville være okay ville bare være længe at vente til den 1 juli....

Anmeld

25. maj 2010

Koen.

mener at de siger at de skal have en mdr. til at behandle sagen, fra den dato du har ansøgt

Anmeld

25. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Nej har ikke spurt men havde lidt samme overvejlser at de måske ville komme til udbetaling omkring den 8 juni som også ville være okay ville bare være længe at vente til den 1 juli....

Giver dig helt ret, men syntes desværre ikke de er særlig samarbejdsvillige ved kommunerne. Håber du da kan få lidt penge inden den 1 juli. Det letter lidt....

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

lillespurv19 skriver:

mener at de siger at de skal have en mdr. til at behandle sagen, fra den dato du har ansøgt

Kan det passe de i min kommune sagde de havde 10 dage men om det me dat give svar om jeg overhovedet kan få kontanthjælp eller om det er med udbetalingen ved jeg ikke lige??

Kan dog ikke forestille mig jeg ikke kan modtage kontant hjælp da jeg er gravid og har 2 børn i forvejen.....

Er så svært når man er ny i systemet har aldrig søgt om noget før....

Anmeld

25. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Giver dig helt ret, men syntes desværre ikke de er særlig samarbejdsvillige ved kommunerne. Håber du da kan få lidt penge inden den 1 juli. Det letter lidt....

De er bestemt ikke samarbejdsvillige, man skal helst vide reglerne helt hvis man bare skal presse dem lidt hvis man ved man har ret....

Anmeld

25. maj 2010

Svei

Anonym skriver:

Kan det passe de i min kommune sagde de havde 10 dage men om det me dat give svar om jeg overhovedet kan få kontanthjælp eller om det er med udbetalingen ved jeg ikke lige??

Kan dog ikke forestille mig jeg ikke kan modtage kontant hjælp da jeg er gravid og har 2 børn i forvejen.....

Det kommer jo meget an på hvorfor du skal have kh....nogle gange så giver de det som et lån der skal betales tilbage, men det afhænger helt af baggrunden for din ansøgning om det er "selvvalgt".

Held og lykke...det er et forfærdeligt system, men jo heldigvis heller ikke noget man skal modtage i mere end meget kort tid.

Anmeld

25. maj 2010

Koen.

Anonym skriver:

Tror det er meget forskelligt fra komune til komune, Men hvis du ikke har en formue stående eller ejer noget sq du da nok kunne få kontant hjælp Altså nu kender jeg ikke din baggrund ovs. men det tænker jeg da..

Anmeld

25. maj 2010

Miia90

jeg er på kontant hjælp. du for penge til d. 1. men kun de dage du har været under sytemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.