Normalt med murren i den ene side ved graviditet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Malonde1985

SeptemberBaby skriver:

Har haft det på samme måde (er 10 uger henne). Blev scannet, da jeg var 7 plus 6, og da kunne man jo tydeligt se, at vingummibamsen lå helt som den skulle.
Jeg synes, du skal blive henvist til en gynækolog og bede om en scanning. Så har du ro i sjælen :-).

Kan man godt bare bede om at blive henvist til en gynækolog? Skal lægen ikke først vurdere om det er nødvendigt? Åh ville rigtig gerne scannes nu og være sikker på at alt er som det skal være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

dorthemus

Malonde1985 skriver:

Tak hvor er det rart at tale med nogen om det. Kæresten forstår jo slet ik mine bekymringer, og eftersom jeg ik har fortalt det ret mange er der jo heller ik rigtig nogen at dele min bekymringer med..

Håber også det går, og ved godt alle er bekymrede og det stopper jo aldrig! Hvis ik det er det ene, så er det noget andet - man kan hurtigt finde på noget.

Updater lige når jeg har været hos lægen imorgen, hvis hun siger noget spændende

Ja det må du endelig gøre

Anmeld

25. maj 2010

XXSS

Malonde1985 skriver:

Hej ja det er lettere sagt end gjort . Men har ik vildt ondt, kun lidt murren og får nogle jag engang imellem - kan det være de såkaldte ligamentssmerter - bekymrer mig bare at det "kun" er i venstre side? Og iøvrigt hvor tidligt fandt du ud af at det var en graviditet udenfor livmoderen?? Begyndte du at bløde el? Undskyld jeg spørger, men ved jo ikke hvordan og hvorledes da jeg aldrig har prøvet det  håber det er ok jeg spørger?

Knus

Det er helt okay. Var selv ret nervøs her i min nuværende graviditet (mistede også i december 07 sa) men vi har altså en datter på dejlige 16 mdr nu og venter nr. 2

Jeg ved faktisk ikke hvor langt henne jeg var (for jeg vidste ikke at jeg var gravid). Jeg fandt ud af det - da jeg fik utrolige mange smerter og næsten knap nok kunne gå. Blev indlagt og der fandt de ud af det via ultralyd.

De andre graviditeter har jeg også haft lette mens smerter - så jeg vil også tror at det er "ret normalt".  

Anmeld

25. maj 2010

Frk. Himmelblå

Altså, hvis du fortæller, at du virkelig er bekymret, så burde du blive henvist.
Der er ikke noget værre, end at være gravid og oprigtigt bekymret...

Jeg blev selv henvist, fordi jeg ikke vidste, hvor langt jeg var henne. Og man bliver jo nødt til at kende sin termin i forhold til fremtidige scanninger mv.

Hvis det endelig er, kan du jo smøre lidt tykt på. Sundhedsfolk kan indimellem være lidt "kolde" er min erfaring...
Endelig er der muligheden, at du selv betaler for en scanning på scanningsklinik, - lidt surt, men så har du da ro i sindet...

:-) Håber, du får en henvisning.

Anmeld

25. maj 2010

Malonde1985

SeptemberBaby skriver:

Altså, hvis du fortæller, at du virkelig er bekymret, så burde du blive henvist.
Der er ikke noget værre, end at være gravid og oprigtigt bekymret...

Jeg blev selv henvist, fordi jeg ikke vidste, hvor langt jeg var henne. Og man bliver jo nødt til at kende sin termin i forhold til fremtidige scanninger mv.

Hvis det endelig er, kan du jo smøre lidt tykt på. Sundhedsfolk kan indimellem være lidt "kolde" er min erfaring...
Endelig er der muligheden, at du selv betaler for en scanning på scanningsklinik, - lidt surt, men så har du da ro i sindet...

:-) Håber, du får en henvisning.

Ja jeg snakker med min læge imorgen! Er selv i sundhedssektoren og ved udmærket godt hvordan nogle mennesker er - der skal meget til nogen gange. Men det er jo også svært for andre at vide hvordan man har det, men netop derfor burde man også gøre alt for at få tjekket op på alt.

Vil insistere på en scanning, og synes faktisk det burde være obligatorisk at få en scanning så tidligt som muligt for at se om den lille spire ligger som den skal - lægerne burde ha sådan et scanningsapparat .. Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.