ka-ri-na skriver:
hej søde mennesker;0)
er simpelthen lige nødt til at fortælle lidt om vores pinse
Fredag, kom Martins kammerat, (som også hedder martin og går under navnet onkel overfor Nikoline), Nikoline elsker simpelthen den onkel... Hun lyser op hver gang han kommer, og så skal de to ellers ind og lege! Det er sjovt, for han er den eneste mand (udover hendes far) som Nikoline aldrig har haft forbehold overfor:0)
Lørdag, var der Champions League (fodbold) finale.... hvis der er noget der ikke ingteresserer mig, så er det fodbold!
Martin fik besøg af 3 arbejdskolleger og de skulle så grille og mandehørme... Så Nikoline og jeg futtede ned og besøgte bedsterne på camping... Nikoline super hyggede sig! sammen med sin 4 mdr yngre fætter, bedsterne og moar... mens vi spiste, spurgte jeg Nikoline "hvor er far...", Nikoline vsraede "bar er på barbejde"... så blev mor her meget STOLT!!!
Senere på aftenen, gik jeg ind og gjorde klar til at Nikoline skulle have nattøj på og i seng... Da jeg kommer ud igen, siger en dame "hun har altså fået et par småkager" WHAT!!! tænkte jeg, jeg havde jo lige fortalt at pigen ikke tåler æg.... og desuden skal hun ikke fyldes med småkager 5 minutter før sengetid...
nå men så kunne jeg ellers ligge og grue for hvordan lille Nikoline reagerede, for der var nemli æg i de småkager
... og ganske rigtigt, hun blussede helt vildt op og fik eksem i panden, og mange steder på kroppen... ØV! faktisk indtil idag har hun kløet sig.... og haft dårlig mavse.... Jeg blev jo lidt forarget, alle sad derude, og tænk at ingen så holder bare en smule øje med noget som helst (siger den hysteriske pyller mor...)
vi tog så hjem lørdag formiddag, så Nikoline kunne komme hjem og sove til middag...
Hvilket hun slet ikke ville! jeg stod ude ved vognen, jeg gik tur, jeg gik hjem og puttede hende i hendes seng.... men NEJ! Nikoline VILLE ikke sove.... hun var ikke ked af det eller noget... hun sov bare ikke.... så Nikoline var godt træt klokken 19:00 lørdag aften;0)
søndag gik med hygge med onkel og farmand! og igår kunne hun slet ikke finde ud af, at hun ikke skulle i DP... hun blev ved med at sige "Noah, Naya, Gitte....."
Nu vil jeg hellige mig min ressourceprofil.... så vi kan få lidt mere skub i arbejdsprøvningen....
knus
IHHH hvor er det stort når de pludselig siger sådan nogen ting.. Det er bare fantastisk! Stor pige Nicoline.. By the way får vi så ikke snart nogen nye billeder at se af hende??
Og hvor er det for dårligt at der ikke er nogen der holder øje med hende. lille pus at skulle lide sådan i flere dage. det er bare ikke okay. synes sku ikke du er nogen pyller mor
håber hun er frisk igen.