Må man tabe sig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Margorie

Jeg vejer desværre også for meget efter første graviditet, og vores pige er 2 år nu.. Men jeg spiser sundt og svømmer en del. Jeg vil ikke tabe mig, men har besluttet ikke at tage på Og så har min krop bare at holde det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

henh01

Marge skriver:

Jeg vejer desværre også for meget efter første graviditet, og vores pige er 2 år nu.. Men jeg spiser sundt og svømmer en del. Jeg vil ikke tabe mig, men har besluttet ikke at tage på Og så har min krop bare at holde det

Det er egentlig også min indstilling - ikke at tage på

Hvor langt henne er du og er det lykkedes dig ikke at tage på endnu?

Anmeld

25. maj 2010

VIPpigen

henh01 skriver:

Som overskrevet lyder så kunne jeg godt tænke mig at smide lidt af de flæsk jeg har på siderne.. Må jeg gerne tabe mig under graviditet og hvis ja, nogen gode råd til hvordan?

Tror også du bare skal holde dig til den med ikke at tage for meget på under graviditeten. Jeg har sat mig et mål der hedder mellem 10-12 kg, MAX 15... Er lidt overvægtig, og efter graviditeten kom stoppede jeg på træning, den bliver så genoptaget igen om en lille måned, bare ikke noget med hård motion. er 12+0 i morgen, og har taget 3 kg på. da jeg den 4 maj fik lavet vandrejournal havde jeg taget 5 kg på, men har så smidt 2 igen. Men lige nu er jeg bare glad for jeg stadig kan passe mine bukser...

Anmeld

25. maj 2010

Margorie

henh01 skriver:

Det er egentlig også min indstilling - ikke at tage på

Hvor langt henne er du og er det lykkedes dig ikke at tage på endnu?

15 uger præcis i morgen Jeg har intet taget på endnu.

Anmeld

25. maj 2010

henh01

Marge skriver:

15 uger præcis i morgen Jeg har intet taget på endnu.

flot jeg er 14 +3 i dag og har taget 2 kg på.. Men stoppede også med al træning da jeg blev gravid fordi det træning jeg trænede var meget fysisk hårdt og er først nu her begyndt at svømme og gå meget.. Må man spørge hvormeget for meget du vejer? Og er din mave blevet hård?

Anmeld

26. maj 2010

Lunae

Lige et lille notat! Jeg vejer selv for meget, men har præsteret at tabe mig i starten af graviditeten og golde vægten siden! Jeg er 26+6 og har endnu ikke taget på! Just keep up the good work Ladies ;-) og så krydser jeg fingre for, at jeg ikke tager 20 kg på i de sidste tre mdr :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.