Må man tabe sig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

henh01

Som overskrevet lyder så kunne jeg godt tænke mig at smide lidt af de flæsk jeg har på siderne.. Må jeg gerne tabe mig under graviditet og hvis ja, nogen gode råd til hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Maria.

henh01 skriver:

Som overskrevet lyder så kunne jeg godt tænke mig at smide lidt af de flæsk jeg har på siderne.. Må jeg gerne tabe mig under graviditet og hvis ja, nogen gode råd til hvordan?

Selvfølgelig må man det! - Med måde..

Det er noget med at pulsen ikke må komme for højt, men en masse gå og cykelture, og lidt kostomlægning!

Maria 40+2

Anmeld

24. maj 2010

Sujan

Hej.. Er sikker på man gerne må tabe sig under en graviditet.. Bare man gør det pæ en sund måde.. Altså dropper de usunde ting og spiser en masse sunde grøntsager o.s.v mener at have set at Camilla fra de unge møder skulle tabe sig under sin sidste graviditet...

Så bare du ikke sulter dig og prøver de der hurtig Kure men simpelthen spiser sundt og varieret.. Må da også være bedre for bebsen tænker jeg

Anmeld

24. maj 2010

henh01

Okay super.. Jeg spiser rimelig sundt og selvfølgelig lidt mere end jeg gjorde før je blev gravid. Men jg tager stadig på - ogå fr jeg blev gravid.. Har altid dyrktmeget motion, men stoppet med de hårde fysiske timer og svømmer i stedet for,samt forsøger at gå og bevæge mig meget i dagligdagen Der sker ingenting

Anmeld

24. maj 2010

Muffinmus

hvis du gør det via sund lækker kost og sund motion må du gerne:-) masser af gulerødder, agurk, timater, spinat, ærter, brocolli, ikke lyst brød, drop smør, drop hvid pasta, spis godt fiberrigt hver dag, mager kød som kylling og mager fisk:-)

Anmeld

25. maj 2010

henh01

MariaE skriver:

hvis du gør det via sund lækker kost og sund motion må du gerne:-) masser af gulerødder, agurk, timater, spinat, ærter, brocolli, ikke lyst brød, drop smør, drop hvid pasta, spis godt fiberrigt hver dag, mager kød som kylling og mager fisk:-)

men det er lige nøjagtig sådan jeg spiser... Hold da fest hvor det slik og andre lækkerier (der ellers ikke er så meget af) kan ses når man bare ikke taber sig. Må vidst blive bedre til at lade det søde ligge.. I morgen, snupper lige lidt jordbærgrød... Den søde tan vinder altid

Anmeld

25. maj 2010

Rikke, Liam & Linus

Hmm...jeg har så altid fået fortalt at man skal vente med slankekuren efter graviditeten. Da man jo har brug for en masse næringsstoffer og det samme har barnet.

Hvis jeg var dig ville jeg ihvertfald vente...så kan graviditetsfedtet og smides samtidig

Anmeld

25. maj 2010

henh01

Rikke&Liam skriver:

Hmm...jeg har så altid fået fortalt at man skal vente med slankekuren efter graviditeten. Da man jo har brug for en masse næringsstoffer og det samme har barnet.

Hvis jeg var dig ville jeg ihvertfald vente...så kan graviditetsfedtet og smides samtidig

Problemet er bare at jeg stadig mangler 10 kg efter jeg ventede min datter og hun bliver 6 år til sommer

Anmeld

25. maj 2010

Margorie

Du må 'kun' tabe dig under en graviditet hvis du før graviditeten vejede over 10 kg for meget. Det var min besked fra lægen.. Men det anbefales ikke (medmindre man er meget stregt overvægtig) at tabe sig under en graviditet.

Anmeld

25. maj 2010

henh01

jeg vejede også 10 kg for meget inden... Tænker jeg vil spise sundt og så prøve at motionere - er allerede meget medtaget af min graviditet selvom jeg kun er i uge 15

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.