Ansemusen skriver:
Jeg bliver sat igang onsdag med mindre jeg selv vælger at udskyde det (hvis nu jeg pludselig skulle få en fornemmelse af at noget er ved at ske naturligt eller noget..).
Det vigtigste er selvfølgelig, at vores dreng er sund og rask og at fødslen forløber som den skal. Ingen tvivl om det! Og jeg vil heller ikke lyde utaknemmelig overhovedet. Men der er desværre bare sket noget med mit humør de sidste dage, og det føles smadder ubehageligt ovenpå at have været virkelig lykkelig og varm indeni ved tanken om den forestående fødsel. Men måske man bare ikke kan bevare en total gejst i ugevis. Det brænder vel ligesom lidt ned henad vejen.. Hvad ved jeg! Kunne i hvert fald ikke tidligere sætte mig ind i de følelser jeg har nu. Men nu er jeg der selv!
Nu har du sikkert født eller også er du i fuld gang as we speak. Hvor Er det spændende, jeg glæder mig vildt til at høre hvordan det gik
Men jeg er nødt til alligevel lige at svare på denne, for jeg ved SÅ meget hvordan du har det. Jeg syntes simpelthen også det var SÅ træls der til allersidst. Jeg gik jo også halvanden uge forbi termin, var til igangsættelsessamtale og alt det der. Jeg var sgu nærmest sådan lidt depressiv til sidst. Jeg mistede fuldstændig fornemmelsen for at jeg snart skulle føde og at der snart ville komme en baby ud. Det var bare rigtig rigtig neder træls. Min jordemor sagde at det er meget meget normalt, og at hun faktisk ville bekymre sig mere for mig hvis jeg havde været fuldstændig upåvirket. Det er bare sådan en antiklimaks den tid der ligger efter termin. Meeeen, nu er du jo ved vejs ende. jubidubiduuu - krydser alt hvad krydses kan for at alt går vel og lige som du har ønsket dig
Kh Tina
Anmeld