Ansemus - er du snart igang med at føde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. maj 2010

Marco2

sker der ikke noget på den front hjemme hos dig, eller har jeg misset et indlæg?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Ansemusen

sker der ikke noget på den front hjemme hos dig, eller har jeg misset et indlæg?

AG

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ  

Er SÅ frustreret og ked af det! Føler at jeg har mistet glæden og gejsten faktisk, så det er ikke særlig sjovt at være mig lige i disse dage desværre. Jeg håber virkelig at det vender, når først fødslen går igang og jeg har min lille dreng i mine arme!!
Har fundet ud af, at muligheden for at komme i vand helt forsvinder på Hvidovre, hvis bare de har hjulpet en lille bitte smule. Bare det kun er en enkelt stikpille eller vandet de tar, så må man ikke men skal have kørt strimmel meget af tiden  Men skal man åbenbart også selvom man selv går i fødsel, når man er så langt over tid. Bliver sat igang onsdag hvis ikke jeg selv er gået i fødsel inden da.

Har mistet troen på at han selv kommer - men der er stadig et lille håb et sted i hjertet..

Anmeld

24. maj 2010

Lise

Åhh, stakkels dig. Kan se du er gået 12 dage over termin  Men uanset om du kommer til at føde i vand eller ej, så har du din dreng i dine arme indenfor et par dage..  

Hvornår vil du blive sat igang hvis der ikke sker  noget?

Anmeld

24. maj 2010

LinLin

Ansemusen skriver:

Er SÅ frustreret og ked af det! Føler at jeg har mistet glæden og gejsten faktisk, så det er ikke særlig sjovt at være mig lige i disse dage desværre. Jeg håber virkelig at det vender, når først fødslen går igang og jeg har min lille dreng i mine arme!!
Har fundet ud af, at muligheden for at komme i vand helt forsvinder på Hvidovre, hvis bare de har hjulpet en lille bitte smule. Bare det kun er en enkelt stikpille eller vandet de tar, så må man ikke men skal have kørt strimmel meget af tiden  Men skal man åbenbart også selvom man selv går i fødsel, når man er så langt over tid. Bliver sat igang onsdag hvis ikke jeg selv er gået i fødsel inden da.

Har mistet troen på at han selv kommer - men der er stadig et lille håb et sted i hjertet..

Årh hvor træls!

Anmeld

24. maj 2010

Marco2

Hmm.. havde troet at jeg skulle læse at du havde født.

Men du har ham jo i dine arme inden længe nu. Pg det kan være du ikke engang kan udholde tanken om at skulle i vand når du står i det. Men self trælst hvis du havde sat næsen op efter det. Men krydser for at han begynder sit "exit" inden længe, så vi kan læse fb og ikke mindst se billeder.

AG

Anmeld

24. maj 2010

Ansemusen

Jeg bliver sat igang onsdag med mindre jeg selv vælger at udskyde det (hvis nu jeg pludselig skulle få en fornemmelse af at noget er ved at ske naturligt eller noget..).

Det vigtigste er selvfølgelig, at vores dreng er sund og rask og at fødslen forløber som den skal. Ingen tvivl om det! Og jeg vil heller ikke lyde utaknemmelig overhovedet. Men der er desværre bare sket noget med mit humør de sidste dage, og det føles smadder ubehageligt ovenpå at have været virkelig lykkelig og varm indeni ved tanken om den forestående fødsel. Men måske man bare ikke kan bevare en total gejst i ugevis. Det brænder vel ligesom lidt ned henad vejen.. Hvad ved jeg! Kunne i hvert fald ikke tidligere sætte mig ind i de følelser jeg har nu. Men nu er jeg der selv!

Anmeld

24. maj 2010

Moar'en

Ansemusen skriver:

Det må være fordi du er alt for go ved ham, han hygger sig rigtig i sin lille hule.

Anmeld

24. maj 2010

Mira0911

Troede du havde født...

Sender lige noget ve støv afsted til dig..

Anmeld

24. maj 2010

Ansemusen

Moar'en skriver:

Det må være fordi du er alt for go ved ham, han hygger sig rigtig i sin lille hule.

Ja det må være det som er galt! Alt for meget dejlig mad og guf

Han er heldigvis meget aktiv stadig, så jeg er ikke bekymret for om han er i live osv.

Anmeld

24. maj 2010

Lise

Så krydser jeg fingre for at du går igang imorgen tidlig efter en god nats søvn, og får en fantastisk fødsel i vand  

Jeg havde en drøm om at være i vand i udvidelsesfasen da jeg skulle føde første gang, men da jeg kom op i badekarret kunne jeg slet ikke holde det ud  Fik tilbud om at føde i vand her sidst, men kunne slet ikke overskue det da det var igang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.