LOST finale afslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

smokin

MorpåSjælland skriver:

Det er fordi du skal final jouney først

hvad er det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

sofie85

Zette skriver:

Er der andre der ser LOST og ikke forstod finaleafslutningen? Eller er det bare mig?

6 sæson er da ikke udkommet i dk endnu?

Anmeld

25. maj 2010

smokin

sofie85 skriver:

6 sæson er da ikke udkommet i dk endnu?

Næh men derfor kan man jo godt se den.

Anmeld

25. maj 2010

Lullaby

Zette skriver:

hvad er det?

Det min mand og jeg fik ud af den var, at de var døde allesammen. At de havde allesammen dannet "øen" som en slags gennemgang inden de gik imod lyset. Grunden til at Ben ikke skulle med er enten fordi han skulle i helvede eller fordi han ikke er død

Anmeld

26. maj 2010

sofie85

Zette skriver:

Næh men derfor kan man jo godt se den.

ja det rigtigt nok, skulle bare lige høre om jeg var gået glip af om den var udkommet. er ikke så god til det med at downloade osv nemlig

Anmeld

28. maj 2010

Frk. Himmelblå

Pernilleh skriver:

Jeg synes bestemt også der stadig er mange løse tråde...der er en artikel på Ekstrabladet,ellers prøv tv.com.Der er mange der diskuterer,måske du kan lære noget

Jeg har set det på Hulu.com

Nogen der ved, hvordan man får det dersens hulu.com til at virke på dk-computer? :-)

Anmeld

28. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
SeptemberBaby skriver:

Nogen der ved, hvordan man får det dersens hulu.com til at virke på dk-computer? :-)

Ja,du skal installere et program : http://www.hotspotshield.com/

Det skjuler din ip adresse,så Hulu ikke kan se at du kommer fra Dk

Anmeld

28. maj 2010

Frk. Himmelblå

Super.
Takker :-)

Anmeld

30. maj 2010

Dansker i England

Jeg må indrømme, at jeg var lidt skuffet, men efter at have set sidste afsnit et par gange og har tænkt over det, er det bedre, men jeg havde forventet noget helt andet, og jeg synes, der var alt for mange ubesvarede spørgsmål. Jeg har slavisk siddet og set det hver uge, da jeg synes, det er den bedste serie ever, og jeg havde forventet mere. Men sådan er Lost vel. I seks sæsoner fik vi aldrig noget konkret at vide, så hvorfor skulle det ændre sig. Apropos det sidste afsnit så er de alle døde (vi dør alle før eller siden wmn ikke på en gang), og de havde bygget kirken som et samlingspunt for at mindes hinanden og øen, da deres tid der var den bedste i deres respektive liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.